• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (Ylimmälle oksalle) Ma 25.04.11

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
2. päästäispäivänä lähretään matkaan Järvenpään ABC:ltä klo 11.00.

Saavu paikalle ajoissa pyörä tankattuna ja tarkistettuna, kuski hyvällä mielellä varustettuna...
Tutustu mp.org letka-ajo ohjeisiin, ymmärrä ja sisäistä ne.
Tutustu myös TouRinki Filosofiaan.

Luvassa paljon nähtävää ja koettavaa, sekä n. 350 ajokilometriä...
sport05.gif

Sääennusteita seurattiin, ja letka suunnitelmien mukaan maanantaina 25.4.2011 klo elva.
Sään suhteen varmistus, lähtö on klo yksteist!

Kaippa sitä vois lähtee körötteleen... sakkoa pitää vältellä eli vauhti on
033102ass_1_prv.gif

Moikka, kiinnostusta tourinkeihin olisi mutta kysymys kuuluu , pärjäileekö vähän pienemmän toimintasäteen omaavalla pyörällä? (160km+vara 40km).

Jos maanantai ehottomasti mukana
062802jumpie_prv.gif
Jos sunnuntai niin pitäkää tunkkinne
sad_orig.gif

Moikka, kiinnostusta tourinkeihin olisi mutta kysymys kuuluu , pärjäileekö vähän pienemmän toimintasäteen omaavalla pyörällä? (160km+vara 40km).
Yleensä on pärjännyt.

Itsekin voisi lähteä tälle rundille pienemmällä toimintasäteellä. Ei ole Jaappanin insinöörit kokeneet tarpeelliseksi asentaa tankkia johon sopisi enemmän kuin liraus
033102bebe_1_prv.gif

No, lähtöpaikka muuttui mukavammaksi, kun taidan herätä maanantaiaamuna Suomen Chicagosta.

Tälläkin hetkellä vielä varma ehkä... Lahdessa olossa on aina se vaara, että kaasutin jumiutuu aukiasentoon, tulee liikaa hörppyä, ja kone sammuu.

062802moto_prv.gif
Tää yrittää olla paikalla, mutta iisisti ja hiljaa ajellen... Vaikka mä tykkään poliiseista, niin en nyt halua niihin törmätä tolla reissulla niin että ne panis rautoihin..  
omg.gif
 Hmm, toisaalta....  
wink.gif
wink.gif

Ja mä just nyt oon saanu kauheet fobiat hiekkaa ja monttuja kohtaan ja pikkasen pelkään mutkiakin..  
crazy.gif
On vasta niin aluillaan tää ajokausi ton kaadon jälkeen...  
nixweiss.gif

062802moto_prv.gif
Tää yrittää olla paikalla, mutta iisisti ja hiljaa ajellen... Vaikka mä tykkään poliiseista, niin en nyt halua niihin törmätä tolla reissulla niin että ne panis rautoihin..  
omg.gif
 Hmm, toisaalta....  
wink.gif
wink.gif

Ja mä just nyt oon saanu kauheet fobiat hiekkaa ja monttuja kohtaan ja pikkasen pelkään mutkiakin..  
crazy.gif
On vasta niin aluillaan tää ajokausi ton kaadon jälkeen...  
nixweiss.gif
No nii eli sama temppu ollaan syksyllä tehty...sora ja oja
062802moto_prv.gif

Eipä ole letka-ajelusta vielä kokemusta lainkaan, mutta voisin mahdollisesti uskaltautua mukaan köröttelemään letkan hännille... Letka-ajon ohjeet on toki luettu läpi ja ymmärrettykkin aika pitkälle, mutta käytännön ajohan on aina eri juttu, ja ihan varmasti joudun motoristitovereiden yleisen naurun/paheksunnan kohteeksi
sad_orig.gif

Back