• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Leksa, otapa patoaskel" Su 2.6. klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos kaikille mukana kruisailleille. Mukavat mutkat taas. Pari pikku kyntöä "Reiskan mutkassa", mutta onneks kyntäjille ei sen kummempaa. Henkisiä haittoja ja pyöriin pintanaarmuja. Toi pitää käydä ajamassa joskus itekseen omalla vauhdilla (siis se patotie), vaikutti mahtavalta. Nyt siit ei saanu kauheesti irti, no maisemat oli hianot, onhan sekin positiivistä. Ei ku ens kertaan.:respect::jippikaijee:

Dodiin eli tästä olikin siis kyse. Olin ihan sattumalta ajelemassa sunnuntai pätkää kun huomasin ST1:seltä lähtevän letkan ja lähdin kurvailemaan perään. Jokelan kohdilla lähdinkin jo takasin kotiopäin ku ei ollut tietoa, että mistähän miitinkistä oli kyse! Ajelin siis Hopeisella SV1000S hännän jatkona noin 15-20km. Vikana ajeli joku jolla oli sininen täysnahkapuku .ORG tekstillä varustettuna.

Pitää enskerralla tulla ajamaan ihan koko reitti :orgmp:

Kaktus4 sanoi:
Dodiin eli tästä olikin siis kyse. Olin ihan sattumalta ajelemassa sunnuntai pätkää kun huomasin ST1:seltä lähtevän letkan ja lähdin kurvailemaan perään. Jokelan kohdilla lähdinkin jo takasin kotiopäin ku ei ollut tietoa, että mistähän miitinkistä oli kyse! Ajelin siis Hopeisella SV1000S hännän jatkona noin 15-20km. Vikana ajeli joku jolla oli sininen täysnahkapuku .ORG tekstillä varustettuna.

Terve tuloa :thumbup:

Kaktus4 sanoi:

Juu minä ajelin perällä. Hieman seurailin, et kukahan se siellä. Erotessasi, näytit .ORG moikkauksen, joten totesin, et joku orggilainen halus vaan ajella pikkusen matkaa mukana. Toki hieman oli epätietoisuutta, et olitko joku mattimyöhäinen, joka ei ihan ehtinyt lähtöön mukaan.

Sikiltä puuttuu enää valkonen rähinäremmi niin menee MP-poliisista kauempaa, ja itseasiassa vähän lähempääkin. :grin:

Back