Teemu 79 sanoi:Menään joku päivä ajamaan..eiköhän näillä main ole mutka pätkää
Smurffi vain puuttuseuraavalla kerralla sitte
![]()
Ilman muuta, pakkohan se on koluttava nämä paikalliset ladut läpi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Teemu 79 sanoi:Menään joku päivä ajamaan..eiköhän näillä main ole mutka pätkää
Smurffi vain puuttuseuraavalla kerralla sitte
![]()
Suzu-ukko sanoi:Porvooseen asti tuli kaikki ja siintä eka irtaantui. Porvoossa myös hukattiin 3 mopoa. Vanhassakylässä kävi sitten jo kovempikato eli siintä jatkoi 4. Eikö perhana vielä Pukkilassa yks lähteny
![]()
W-P sanoi:Jep, ajettiin ympäri ja lähdettiin Isnääsiin päin, mutta todettiin, et turha alkaa ajaa kiinni.
Joo, tässä iässä alkaa olee paree pitää ne housut jalassa![]()
odottelin viimeisten valojen jälkeen pysäkillä 5min. Eikä ketään näkyny
sitten väänsin tupin nurin että sain letkan kiinni..
Teemu 79 sanoi:Sorry tais olla mun moka..luulin että mun perässä ajava mopo olit sinäodottelin viimeisten valojen jälkeen pysäkillä 5min. Eikä ketään näkyny
sitten väänsin tupin nurin että sain letkan kiinni..
![]()
Hyvin sai ruosteenpoiston suoritettua.

W-P sanoi:Jos joku odottaa mua risteyksessä eli on siis merkkaamassa, niin nostan aina käteni ylös merkiksi ja vilkun ajoissa päälle merkkaajalle tiedoksi, että on letkaan kuuluva mopo tulossa. Ja tietty kaikkien on hyvä lähtiessä ja joka tauolla painaa mieleen takanatulevan kypärän,takin ja mopon värit..... loppuvastuu on merkkaajalla, jotta tulee letkaan kuuluva mopo perään.
Samoin, kun jään merkkaamaan, niin jään aina ennen käännöstä(jos mahd. muutoin ennalta ajoissa nähtävään paikkaan) vilkku päällä odottamaan. Tällöinkin nostan käden merkiksi perässätulijalle, jotta huomaa( liikkumatonta mopoa ei muuten helposti huomaa, siksi heilautan kättä)
T