• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (Idän Ihmeet) su 15.5.11 klo 12.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Ensi sunnuntain sääennuste näytti pahalta, ei näytä enään!
Joka tapauksessa tässä kutsu mukavahenkiseen ajelutapahtumaan Itä-Uudellemaalle.
Lähtö Paippisten moottorikahvilasta su 15.5. klo 12.30.
(Mainittakoon että ko. kahvila avataan klo 12 ja kyseessä on kauden avajaisviikonloppu, joten siellä saattaa olla muitakin...)

Luvassa on 300 kilsaa monipuolista mutkatietä mukaanlukien 13km moottoritietä.

Toivoisin että jos aiot lähteä mukaan niin laittaisit jonkunlaisen kuittauksen tähän ketjuun... Sekä jos halukkaita löytyy muutama niin voin lähteä jo klo 11.00 Lahnuksen Shelliltä -Laita silloin kuittauksesi perään tieto siitä että olisit lähdössä jo Lahnuksesta... (esim: Mukana! Lahnus) Matkaa kertyy silloin jopa 360 kilsaa!

Huolehdi että pyöräsi on turvallisessa ajokunnossa, lue letka-ajo ohjeet sekä TouRinki filosofia jotta tiedät mihin olet lähdössä mukaan.
sport05.gif

Sääpäivitys: Tiet saattaa olla vähän märkiä, mutta kuivunee päivän aikana -Matkaan!

Tahtois
062802moto_prv.gif

Pakko ilmeisesti passata kuitenkin, juniorilla sukulois synttärit. Mielummin olisi kyllä ajelemassa.

Höh ja voih..  
sad_orig.gif
Mä tiiän että mä lupasin että mä tuun... Mutta..  
bawling.gif
Kun on yksi juttu Nurmijärvellä tuossa kahden jälkeen, niin pitää olla sitten siellä.. MUTTA, mähän voisin tulla Lahnukseen klo 11 ja siitä sitten ajella mutkia sinne Paippiloisiin ja sieltä sitten lähteä sinne samperin ruohikkolammikolle...  
062802jumpie_prv.gif
Eli vielä vahva ehkä..  
tounge.gif

Kauhea polte olisi lähteä mukaan, Tigru tulee tänään pajalta. Taitaa vain olla parempi harjoitella ensin hieman yksikseen ja koittaa saada alustan säädöt edes lähelle oikeaa. Kesäkuun puolella varmasti mukana.

sad_orig.gif
Rakennus projekti painaa päälle, Appi vanhemmat tulee viikonlopuksi kylään. Sunnuntaina synttäri juhlat. Takarengas loppu. Öljynvaihto huolto pitäis tehdä. Mut eihän sitä silti tiedä vaikka kerkeiski, mut todennäköisesti jää väliin.
blush.gif

Kuvajahtiin ei kerkii, mutta lippujahtiin vois osallistuu...  
blush.gif
Onks kuvajahti niinku toi Lahnus? ja lippujahti sitte Paippisista eteenpäin? Jos ei, ni sitte ei ymmärrä pieni pää??!!
nixweiss.gif

PS: Jos Sikiviki ei ilmottaudu mukaan, meiltä puuttuis peräsin. Vapaaehtoiset saa ilmoittautua esim. yv:llä
(Navi ja kypäräpuhelin olis kiva!
inlove.gif
)
Eij ole pjieni pää, vaan minun outo/vaikeaselkoinen "huumorintaju".
crazy.gif

Kuvajahdilla viittaan ihan siihen itseensä kun ei siihen hauskanpitoon ehdi ja lippujahdilla viittaan edelliseen tourinkiin, jossa jaeltiin (ei ehkä jahdattu,mutta...) lippulappuja.
nixweiss.gif

Niin ja Paippisiin olen tulossa kun en laittanut, mukana Lahnus
biggrin.gif

Comprende amigo.....
062802moto_prv.gif

Ma pitäis olla Ahvenistolla, mutta jos sää alkaa perseilemään, ja sunnuntaiks luvataan poutaa, niin voin jopa ilmestyä.

Juuri tällaisia kuitteja kait toivoit, varma ehkä.

Edit:
Tais kallistuu ein puolelle, kun lähtö on omiin aikatauluihin hiukka liika kaukana.

Back