• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki "Hedelmiä ja Marjoja" su 27.9. klo 11.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Lähtö su 27.9. ko 11.00 Nurmijärven ST1 "Myllykukko"
Ajetaan n. 360km joka sisältää n. 7km soratietä + n. 5km sora-asfalttitien sekoitusta.
Plus Suomen upeimman mutka-vuoristorata pätkän!
Ja koska viime aikoina on TouRinkiin ilmoittautumiset olleet vähän heikkoja niin tehdään näin:
La iltaan klo 20 mennessä pitää olla vähintään 6 ilmottautunutta jotta tämä lähtee!
Sääpäivitys: Ihan ok keli, menoksi!
Paluu on kehä III tuntumaan ilta 17-18 aikoihin.

Viimeksi muokattu:
Kauheesti taas tota soraa, enhän mä millään soramonttu-pR1nsessalla aja :p

Alustava juu. Vahvistan la 20 mennessä. On meinaan Rav. Vaahteran terassikauden päättäjäiset.

Ai Onalista Kalkkisiin?

Saako sen välin ajaa hiljaa, jos ei omista geelipenkkiä? Tämä siis puolivakava kysymys, Tourinkilla kun en ole koskaan ollut.

Nihla sanoi:
Ai Onalista Kalkkisiin?

Saako sen välin ajaa hiljaa, jos ei omista geelipenkkiä? Tämä siis puolivakava kysymys, Tourinkilla kun en ole koskaan ollut.
Itse määräät oman vauhdin! Ei siellä ole kukaan muu vääntämässä sun kaasua.

siki sanoi:
Jaa. Tuu ny maasto ominaisuudet testaan. Se on ihan ok jos en tuu rexillä ohi hiekka osuudella.:bye:

Hei, mä tuun.
Mutta säästetään kisa hiukka myöhemmäksi, pitää saada ensin sisäänajo tehtyä ja kierrosrajottimet poies :grin:

Nyt on 6. Eli menoks! Huomenna klo 11 Myllykukko valmiina pyörä tankattuna. Lisääkin porukkaa saa toki tulla!

Hui saakeli, lämpömittari näyttää NOLLAA! Onneks päivällä pitäis olla 12-14 joka on viileetä mutta ihan ok.

Go-Za sanoi:
Hui saakeli, lämpömittari näyttää NOLLAA! Onneks päivällä pitäis olla 12-14 joka on viileetä mutta ihan ok.
Meillä on jo 5.3 Nummelassa. Sä oot niin etelässä :-)

Täällä rannalla auringossa näyttää jo +15.....lyhythihaista esiin vaan....

HUPS...varjossa +10 mut kyllä se siitä.....

Back