• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TouRinki (Auro Frater) 22.5.11 klo 11.30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Go-Za
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Go-Za

TET Linesman Finland
Ja taas mennään!
062802jumpie_prv.gif

Sunnuntaina kokoonnumme ajoissa mopot tarkistettuna ja tankattuna Hyrylän Shellille. Lähtö klo 11.30!

Matkaamme sulassa sovussa kohti mutkateitä... luvassa n. 750m soraa (ehkä!) sekä n. 10km melko huonokuntoista asfalttia. Yhteensä n. 300km!
062802moto_prv.gif

Mahdollisilta osallistujilta toivotaan kuittausta tänne foorumille.

Sääpäivitys su aamun aikana 09.30 mennessä.

Lue Letka-ajo ohjeet sekä TouRinki filosofia jotta tiedät mihin olet tulossa.

Nyt tarttee miettiin että lähenkö hidasteeksi mukaan vai en...

Muoks... Tuun ainakin lähtöpaikalle porukkaa moikkaan..

Plah...
sad_orig.gif
Mä en kyl tuu minnekkään soralle enkä kökköteille ennenkuin mä saan tehtyä tolle mun etupäälle jotain..  
wink.gif
Niin siis pyörän etupäälle..  
tounge.gif
Kun on tiukka niin ei sille voi mittään..  
cool.gif
Mutta katellaan taas toiste  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Plah...
sad_orig.gif
Mä en kyl tuu minnekkään soralle enkä kökköteille ennenkuin mä saan tehtyä tolle mun etupäälle jotain..  
wink.gif
Niin siis pyörän etupäälle..  
tounge.gif
Kun on tiukka niin ei sille voi mittään..  
cool.gif
Mutta katellaan taas toiste  
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
Sora voidaan kiertää.
Ja huono asfaltti ei tarkoita niin huonoa kuin viimeks...
crazy.gif

Hei,

Voitko avata hieman missä päinreitti kuljee? Voisin liittyä mukaan mahd. jostain vähän lähempää Lahden suunnalta tultaessa..

Vois harkita jos kyseessä on melupäivä. Ja löydän kaapista takin mistä menee vetoketju kiristämättä kiinni, kevätkauden painonpudotus ei menny ihan nappiin.  
blush.gif

Tiedoksi kaikille:
Nyt sunnuntaina 22.5. siis TouRinki.
Seur vkl sunnuntaina EI ole (paitsi niillä jotka lähtee 2-päiväselle...)
Kesäkuun ensimmäisenä sunnuntaina 5.6. on sitten toiseksi viimeinen ennen taukoa...
Ja 12.6. sunnuntaina on viimeinen, jonka jälkeen on ainakin 3:n sunnuntain tauko ellei varaveturia löydy.
sport05.gif

Dodii.
Harakka alkoi jo torstai-iltana varovasti kyselemään onko viikonloppuna ajeluja.........
Eli hallituksen "vaatimuksesta" mukana  
biggrin.gif
..siis harakan kera

....ja nyt mökille kuuraamaan mopo kiiltäväksi

just joo no can go, joutuu juhlii kolme kertaa 5V synttäreitä, mut kaks päivää reissuun lähden, ainakin osaksi matkaa mukaan.

Saatan tulla junioriharakan kanssa kaffelle ja ehkä hetkeksi letkaankin

Back