• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Toinen kyssäri pyörän lukitsemisesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Hki
Mulla seisoo prätkä kesän taloyhtiön pommisuojassa. Onko riittävä suoja tollanen stormin halpis levyjarrulukko ja bilteman peite. Pommisuojaan menee noin 200 autoa että suht. iso on?

No tuota, kyllähän ny kaksi äijää nostaa vaikka minkä möhkön pakuun, ellei se nyt ihan oo pultattuna maahan.

Mulla seisoo prätkä kesän taloyhtiön pommisuojassa.
Sä oot käsittäny moottoripyöräilyn ihan väärin, kesällä pitää pitää pyörät pyörimässä...
wink.gif

Juu, onhan toi levylukko tyhjää parempi, mutta tosiaan jos haluaa pyörän varmasti säilyvän, pitää sillä joko ajaa koko ajan tai viedä se johonkin kassaholviin. Miten paljon porukkaa siellä pommisuojassa liikkuu? Tuli vaan mieleen että joskus noissa isommissa paikoissa saattaa liikkua ylimääräistäkin porukkaa vähän väliä ja työskentelyrauha on taattu.

Sä oot käsittäny moottoripyöräilyn ihan väärin, kesällä pitää pitää pyörät pyörimässä...
wink.gif
Ai niinkö
sad_orig.gif
, nyt mä sen hokasin. Olin ajatellut vaan käydä pommisuojassa päristelemässä. Biltemasta saa sellaisen fillarin päristimen,eikä mee bensaakaan niin paljoa
tounge.gif

No oikeasti onhan siinä kasko ja kun käytän vaimon vihaisia tappaja-ihmissyöjä rotikoita iltakusella niin voipi välillä käydä pärränkin tarkistamassa, jos löytyis vaikka joku mun kätteni iloksi
mad.gif
Vähän kyynisyyttä kun asuu täällä itä-Hesan alueella. Ai niin ja pommarissa on kameravalvonta joten homma hanskassa
biggrin.gif

Back