Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sikiviki sanoi:Mulla toki toimii selailu ok, mutta kirjautumaan en pääse millään. Aina kun yrittää laittaa käyttäjätunnarin, niin näppis vaan vilahtaa, ja ei pysty kirjoittamaan mitään. Forumin vai ton saakelin susikakskymppisen vika?
sikiviki sanoi:Mulla toki toimii selailu ok, mutta kirjautumaan en pääse millään. Aina kun yrittää laittaa käyttäjätunnarin, niin näppis vaan vilahtaa, ja ei pysty kirjoittamaan mitään. Forumin vai ton saakelin susikakskymppisen vika?

Jopo7 sanoi:Mulla ihan sama juttu. En tiiä auttaisko jos koittaisi muita selaimia kuin tota Exploreria? Tähän täytyy löytyy ratkasu ennen kuvajahtikauden alkua![]()
mico sanoi:Toimii 800:lla moitteetta.
Go-Za sanoi:HUOM! Nokia Lumia 800 ei ole Win 8 laite, joten turhaan huutelette täällä että se toimii kun ei ole siitä kyse!!

Torsti sanoi:Kuten myös. Käytössä Board Express.
mico sanoi:No jaa, eihän se vastaa aloittajan viestiin, mutta #2 mainittu, ettei olisi pelannut 800:llakaan...
Kukaan muu täällä mitään huuda kuin sä itse joka viestissä![]()

jammu sanoi:Sama ongelma oli itsellä mutta siihen löytyy kiertotie
http://www.moottoripyora.org/keskustelu/showthread.php/265139-Lumia-920-ja-ORGin-kirjautuminen
Tästä kirjautuminen http://www.moottoripyora.org/user/login
sikiviki sanoi:No joo. Kirjautuminen onnas, mutta mitään ei pysty kirjoittamaan. Tääkin nyt sitten ihan PC:llä, kun tolla kapulalla ei pysty. Näppis vaan vilahtaa, ja siinä se. On noi pstä, noi hipelöintivirtuaalinäppispuhelimet. E7 oli sentään toimiva ton rinnalla.
jammu sanoi:Tossa aikaisemmin oli vinkkejä kirjoittamiseen.
-------------
Icognito Browserilla pystyy kirjoittamaankin foorumille mutta silläkään ei pysty liittämään kuvia suoraan puhelimesta foorumille ( Nokia 920 puhelin). Operaa tässä on odoteltu mutta ainakaan vielä sitä ei ole saatavilla.
Nokia 920 WP8:lla toimii myös Board Expressin kanssa
-----------------
Eli käy lataamassa Icognito Browser tai Board Express Kaupasta niin pystyt myös kirjoittamaan. Tuo Icognito Browser on tavallinen selain.
siki sanoi:No joo. Kirjautuminen onnas, mutta mitään ei pysty kirjoittamaan. Tääkin nyt sitten ihan PC:llä, kun tolla kapulalla ei pysty. Näppis vaan vilahtaa, ja siinä se. On noi pstä, noi hipelöintivirtuaalinäppispuhelimet. E7 oli sentään toimiva ton rinnalla.