• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Toimiiko jollakin Nokian Lumia 920 WP8 kapula foorumin kanssa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja siki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

siki

Seiskytluvun hemmetin enkeli
MotOrg ry jäsen
Mulla toki toimii selailu ok, mutta kirjautumaan en pääse millään. Aina kun yrittää laittaa käyttäjätunnarin, niin näppis vaan vilahtaa, ja ei pysty kirjoittamaan mitään. Forumin vai ton saakelin susikakskymppisen vika?

sikiviki sanoi:
Mulla toki toimii selailu ok, mutta kirjautumaan en pääse millään. Aina kun yrittää laittaa käyttäjätunnarin, niin näppis vaan vilahtaa, ja ei pysty kirjoittamaan mitään. Forumin vai ton saakelin susikakskymppisen vika?

Taisinpa koittaa kerran tuolla 800 ja sillä muistaakseni sama ongelma.. Ei vissiin sovi tuon käyttiksen kans yhteen!

sikiviki sanoi:

noksulla ei ite päässyt koskaan tuon nikin takia mut androidilla kyl ain onnistunut :D (ehkä joskus noksukin oppii erikoismerkit tai ite löytää et miten ne kännyssä väsätään )

pitäsikö uus nikki tehä et pääsis noksulla sisään foorumille :thumbsup: , ei sentään jaksa tehä / viitti :baahaahaa:

Viimeksi muokattu:
sikiviki sanoi:

Mulla ihan sama juttu. En tiiä auttaisko jos koittaisi muita selaimia kuin tota Exploreria? Tähän täytyy löytyy ratkasu ennen kuvajahtikauden alkua :cruising:

Jopo7 sanoi:
Mulla ihan sama juttu. En tiiä auttaisko jos koittaisi muita selaimia kuin tota Exploreria? Tähän täytyy löytyy ratkasu ennen kuvajahtikauden alkua :cruising:

Icognito Browserilla pystyy kirjoittamaankin foorumille mutta silläkään ei pysty liittämään kuvia suoraan puhelimesta foorumille ( Nokia 920 puhelin). Operaa tässä on odoteltu mutta ainakaan vielä sitä ei ole saatavilla.

HUOM! Nokia Lumia 800 ei ole Win 8 laite, joten turhaan huutelette täällä että se toimii kun ei ole siitä kyse!!

Go-Za sanoi:
HUOM! Nokia Lumia 800 ei ole Win 8 laite, joten turhaan huutelette täällä että se toimii kun ei ole siitä kyse!!

No jaa, eihän se vastaa aloittajan viestiin, mutta #2 mainittu, ettei olisi pelannut 800:llakaan...

Kukaan muu täällä mitään huuda kuin sä itse joka viestissä :grin:

Torsti sanoi:
Kuten myös. Käytössä Board Express.

Nokia 920 WP8:lla toimii myös Board Expressin kanssa. Silläkään ei kuitenkaan pysty lisäämään kuvia suoraan puhelimesta foorumille. Symbian luurilla (N8) tämä onnistui Operan kanssa helposti ja kuvajahdeissa kuvien liittäminen oli todella nopeaa.

mico sanoi:
No jaa, eihän se vastaa aloittajan viestiin, mutta #2 mainittu, ettei olisi pelannut 800:llakaan...

Kukaan muu täällä mitään huuda kuin sä itse joka viestissä :grin:

Pitääpä koittaa jossain välissä uudestaan, nyt kun on päivityksetkin tehty! :p

No niin pitääpä perua puheet het alkuunsa! Hyvin pääsee luurillakin!:jippikaijee:

Viimeksi muokattu:
jammu sanoi:

No joo. Kirjautuminen onnas, mutta mitään ei pysty kirjoittamaan. Tääkin nyt sitten ihan PC:llä, kun tolla kapulalla ei pysty. Näppis vaan vilahtaa, ja siinä se. On noi pstä, noi hipelöintivirtuaalinäppispuhelimet. E7 oli sentään toimiva ton rinnalla.

sikiviki sanoi:
No joo. Kirjautuminen onnas, mutta mitään ei pysty kirjoittamaan. Tääkin nyt sitten ihan PC:llä, kun tolla kapulalla ei pysty. Näppis vaan vilahtaa, ja siinä se. On noi pstä, noi hipelöintivirtuaalinäppispuhelimet. E7 oli sentään toimiva ton rinnalla.

Tossa aikaisemmin oli vinkkejä kirjoittamiseen.
-------------
Icognito Browserilla pystyy kirjoittamaankin foorumille mutta silläkään ei pysty liittämään kuvia suoraan puhelimesta foorumille ( Nokia 920 puhelin). Operaa tässä on odoteltu mutta ainakaan vielä sitä ei ole saatavilla.

Nokia 920 WP8:lla toimii myös Board Expressin kanssa
-----------------
Eli käy lataamassa Icognito Browser tai Board Express Kaupasta niin pystyt myös kirjoittamaan. Tuo Icognito Browser on tavallinen selain.

jammu sanoi:
Tossa aikaisemmin oli vinkkejä kirjoittamiseen.
-------------

Nokia 920 WP8:lla toimii myös Board Expressin kanssa
-----------------
Eli käy lataamassa Icognito Browser tai Board Express Kaupasta niin pystyt myös kirjoittamaan. Tuo Icognito Browser on tavallinen selain.

Board Express näköjään toimii, toi Icognito ei toiminu. On vaan p-ka toi virtuaalinäppis, varsinkin, kun siinä ei oo nuolinäppiksiä korjailuja varten.

620lla toimii vain kirjautuminen linkin kautta. :shoot:
Edit: Siis vain kirjautuminen toimii. Hymiötä voi lähetellä, mutta niiden sisältämä informaatio ei aina riitä.

siki sanoi:

Joo ei näytä toimivan. Kiitos kuitenkin kirjautumislinkistä:;):
Työpuhelimella (Lumia 900 WP7.8) ei mitään ongelmaa. En tiä mitä kehitystä tossa IE:ssä on tehty mut tälle foorumille kirjottamista se ei näköjään enää tue :hanuria:

Edit: Kuvalinkin lisääminen näyttäis onnistuvan, ponnahdusikkunassa näppis ei nimittäin häviä, eli kuvajahtiseikkailut toimii sentään auttavasti :(

On muuten niin paska hankinta ollu tuo Nokian 920, et huh huh.
Mut juu...ei onnistunnu kirjautuminen noksulla. :no:

Back