• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Todella hidas letka Vaaralan ABC 17.30 ti 17.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Otetaas vielä kerran tälle kaudelle. Illat pimenee, joten kilsoja tulis vain noin 100. Todella hidas tarkoittaa rajoitusten mukaan. Eli nyt voi tulla mukaan vaikka piikillä, maxiskootterilla, customilla tai millä keksinnöillä sitten ajattekaan. Tuli taas vähän lyhyellä varoitusajalla. Mutta säätiedotus sano et koko loppuviikko sataa:itkupilli:
Jos sataa ei ajeta. GO OR NO GO tiistaina klo 14.00.
Kerrataan säännöt ja ohjeistukset startissa.

Keli ok. Starttaamme suunnitelman mukaan.

Kiitti Bolt kun lähdet veturoimaan :)
Eli tämä neiti on ehdottomasti mukana!

Muuten kyllä, mutta laitoin pyörän jo talvisäilöön.
Toivottavasti näitä on taas keväällä lisää. Ajakaa turvallisesti. :bye:

Tää letka vois sopia mulle vähän paremmin. :thumbup:

Kunhan en ihan sun perässä tule.. :paikallatuulee: :p

Mukana! :cruising:

Jos toi GW jäis kakaran kanssa kotia... Niin mää voisin tulla heittään jäähyväisletkan omalta osaltani :) Tosin tähänhän nyt vaikuttaa kuut ja tähdet ja ja ja. Katotaan huomenna.

raich sanoi:
Tarviiko kapteeni perämiestä? :paikallatuulee:

Mä voisin vaikka kruisailla siellä perimmäisenä.

No sehän sopii. Laitan sulle reittisuunnitelman privana.

-Anu- sanoi:
Jos toi GW jäis kakaran kanssa kotia... Niin mää voisin tulla heittään jäähyväisletkan omalta osaltani :) Tosin tähänhän nyt vaikuttaa kuut ja tähdet ja ja ja. Katotaan huomenna.

Kakarahoito ok, anna palaa Frank, ruuti on kuivaa !

Noh ehkä mäkin tuun... mopo piti kyllä laittaa talviteloille tänään, mutta voihan sen jättää huomennakin tekemättä :grin:

Hel_1 sanoi:
Noh ehkä mäkin tuun... mopo piti kyllä laittaa talviteloille tänään, mutta voihan sen jättää huomennakin tekemättä :grin:

Hyvä vähän hissutella TouRinkin jälkeen, ei jää vauhti päälle :;):

onks tää nyt se paraletca, voiks potkulaudalla joka on varustettu apurattailla osallistua?....nim.ei mopoo:sad:
mopo pääs mopojen taivaaseen...(rompparille)

Suzu-ukko sanoi:
Voipi olla että tuunkin. Katotaan kerkiikö sitä.

Siellä sullekkin tulee iloinen mieli, joten ehdi vaan mukaan :jippikaijee:
Ja nyt, kun mä en saa ajaa ylinopeuksiii, enkä teitä jotka on sorasii tai joilla on lehtisiii, niin tämä on hyvä valinta :thumbup:

Hel_1 sanoi:
Ja nyt, kun mä en saa ajaa ylinopeuksiii, enkä teitä jotka on sorasii tai joilla on lehtisiii, niin tämä on hyvä valinta :thumbup:

?? Miten niin ? Liittyykö tää tohon tulevaan vuoteen? Ei se lauantaina haitannut... :grin::thumbup:

Mielellään tulisin mukaan, mutta pitää olla juniorien kanssa. Mutta sunnuntai?

Mites Karkov / Lowkku / muut tarkkisluokan urpåt? Olisko syksyn viimeinen rutistus tä?
...siis jos ennen taaperouintia kerkeis parit mutkat heittää... :grin:

caypa sanoi:
Mites Karkov / Lowkku / muut tarkkisluokan urpåt? Olisko syksyn viimeinen rutistus tä?
...siis jos ennen taaperouintia kerkeis parit mutkat heittää... :grin:

Huomisesta en ainekaan itse uskalla luvata... mutta seuraavasta reissusta voisin heittää sulle vaikka yksityisviestiä tulemaan :)

Back