• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM Pikalähtö about la 25.4. klo 10.30 Paimion Neste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JMH

Orgin Keulahahmo
MotOrg ry jäsen
Eihän tuonne uskalla yksin mennä. Näyttäis sateet siirtyvän viikonlopun osalta niin, että sunnuntaina olis märät tiet.

Raahaudutaan tuonne Paimion Nesteelle sillain, että noin puol yhdentoista nurkissa vois harkita lähtöä. Tai niin mä ainakin teen.

Reitti, about 400 km.

(otsikko meni hauskasti vituiks. Ei se about tuossa pitänyt lukea, vaan kellonajan edessä)

Hauskuudet otsikossa on hyväksi :thumbup: Mä joudun jäämään pois kun hirvittää toi 400 km ja mul on annettu kunnia olla duunissa.
Kesän tavoite on saada hirvitys pois 400 km päivässä :WAZAAP: Viime kesänä pääsin hyvään vauhtiin joten usko on vahva :jpstyle:
Ajakaa varoen, kun autoilijat ei vielä tajua, että nopea luodit ovat taas liikenteessä :)
Yks mammastiina otti kaartoa mun kaistalta ja tulevaisuus näyttää varmasti siltä, että rouva ajaa kohta kolarin!

Kiva, kun järjestätte letkoja :bye:

sais ees pyörän niin vois tulla kurvailee,kun ton tyttären jopolla tai pojan mankilla ei viitteis ,saattais porukka hermostuu ootteluun:;):

jasu75 sanoi:
No katotaan jos pääsis mukaan cruisaileen, jos sais vielä busan lainaan
ni ois komiampi kurvailla:p

Häh? Mikä kikserissä, vai onko kyse vain pienestä vieraissa poikkeamisesta?

Meikä ei taida keritä kuin alkukahveille huomenna.
Edit: Henkka vielä polttelee sulakkeita ? Ostat mun fasun varapeliksi :grin:

Viimeksi muokattu:
Ei kai kiksauttimessa mitään, mutta busa vaan istuu vanhan ruholle paremmin ja
oon nähnyt niistä jo unia. Emännän ilmasu oli että, joka vitun keväinen pyöräkuume:D

jasu75 sanoi:
Ei kai kiksauttimessa mitään, mutta busa vaan istuu vanhan ruholle paremmin ja
oon nähnyt niistä jo unia. Emännän ilmasu oli että, joka vitun keväinen pyöräkuume:D

Pyöräkuumeeseen auttaa kun käy ostamassa uuden. Mitäköhän rouva siihen tuumaisi:D
Mut älä nyt mitään busaa osta.
Mä kääntelen kiviä koko viikonlopun:no:

tate66 sanoi:
Meikä ei taida keritä kuin alkukahveille huomenna.
Edit: Henkka vielä polttelee sulakkeita ? Ostat mun fasun varapeliksi :grin:
poltteleehan se mutta onnek tiistaina pitäis tulla uusi cdi boxi,niin pääsis kurvaamaan:cruising:

Olihan vinkeet mutkat. Kiitokset veturille sai oikein henk koht opastusta.
Nyt on loppu ukko ja takanen. No otan jokusen oluen murheeseen.

Pakko mainita, että Joke on hengissä... ja Kawa kanssa. Ehti kiireiltään mukaan lenkin alkuun. Kiits.

Jasu, olen se aika loppu minäkin.

Kiitoksia vetulle, oli hauskaa! Mukavan vauhdikas lenkki näin kauden alkuun ja reitille osui yksi omia lemppäripätkiäkin :rakastunut: Hengissä siis ollaan ja Kawan kanssa joten eiköhän meikäläistäkin nähdä tänä kesänä letkan keulilla :cruising:

Mites pitkään te viel ajelitte? Oliko Fviik hyvässä kunnossa?

Joke sanoi:
Kiitoksia vetulle, oli hauskaa! Mukavan vauhdikas lenkki näin kauden alkuun ja reitille osui yksi omia lemppäripätkiäkin :rakastunut: Hengissä siis ollaan ja Kawan kanssa joten eiköhän meikäläistäkin nähdä tänä kesänä letkan keulilla :cruising:

Mites pitkään te viel ajelitte? Oliko Fviik hyvässä kunnossa?

No olhan se ihan OK. Vaikee sanoo ovatko ne routarailot siitä paljon venyneet ja patit lisääntyneet, mut hiekka loisti poissaolollaan, jopa siinä ihan vitun ahtaassa ysikymppisessä.

Jatkettiin Fviikin jälkeen Lohja (ne tutut mutkat)-Vähän Motaria-Kiikala-Kuusjoki-Tarvasjoki. Reilu 400 siitä sitten tuli Paimion Nesteeltä Liedon Shellille.

Taas tilaillaan ebaysta Milleen osia :D

Back