• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM makkaran paisto suhailu 30.8.2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
Moderaattori
Rata ja koulutus
Ilmeisesti toi vesisade taukoaa viikonlopuksi. Olisko makkaran paisto, mutkateitä sinne ja takaisin hyvä suunnitelma:thumbup:
Ajetaan 250-300km ja keskipaikkeilla rillaus tauko.

Oisko lähtö perinteiseltä Raision ABC:ltä. Niin siis siinä motarin päässä klo 10.00

Mennään tuttuja latuja koska navi on hukassa ja veturi ei tiedä missä hukka on:blink:

Kyllä sitä makkaraa pitää tulla paistamaan :thumbup:
Onkos jotain nähtävää kun navikin on hävinnyt?

tate66 sanoi:
Kyllä sitä makkaraa pitää tulla paistamaan :thumbup:
Onkos jotain nähtävää kun navikin on hävinnyt?

Kyllähän reitin varrella komeita maisemia on. Taitaa jopa muutama muistomerkkikin sattua reitin varrelle. Navi on tosiaan kadonnut. eli jos joku haluaa eroon omasta garmin 660:sta, niin olen kiinnostunut ostamaan. Telineet ja sellaiset löytyy kyllä.:)

Ukin kerholla olis kans ajelu, mut kyl mä tähän ennemmin tulen :orgmp:

Tästähän näyttää tulevan oikein komea letka. :thumbup:
Grillimakkaralla on ihmeellinen vaikutus markkinointiin:grin:

Oli pakko tulla yöksi istumaan tänne tolpille jotta pääsis messiin...
Eli mukana!!!:jippikaijee:

Lähdin sittenkin ukilaisten letkaan, ajoittekin yläneellä meiän letkan perään, hieno mopo Marko :thumbup:

Kiitos mukavista mutkista ja tietysti rennonletkeestä seurasta, kesävihannes maistui hyvälle niin kuin aina!
Olihan tuo veturin uusi kulkine hieno isolla H:lla, ja näyttihän se liikkuvan aika liukkaasti.:)

Olin joukon mustalammas kun erkaannuin porukasta hiukka ennen tuota tortinmäkeä.:)

Viimeksi muokattu:
Back