Tuo TM:n artikkeli on ihan hyvä, mutta jokainenhan voi miettiä omalta kohdaltaan, että mitä asioita haluaa painottaa ja haluaako niistä mahdollisesti maksaa extraa. Jos olisin siinä tilanteessa, että etsisin vastinetta esim. 8000 euron rahasummalle niin ehkä sitten itsekin katsoisin asioita "suurennuslasilla" ja etsisin mahdollisimman virheetöntä peliä. Huoltokirja on ihan hyvä lisäbonus, mutta ei se ole tae sille, ettei ongelmia voisi olla tiedossa jatkossa.
Itselläni moottoripyöräily on harrastus jossa on kaksi puolta, ajaminen on se toinen ja pyörän korjaaminen/huoltaminen/parantelu on se toinen puoli. Eli lähtökohtaisesti olen jo asennoitunut siihen, että tulen korjaamaan ja huoltamaan pyörää itse ja olen myös varautunut siihen, että kulutusosia joutuu vaihtamaan, jotain saattaa hajota jne.
Tuo kaksikilpisyys on aihe, josta täällä ei kannata keskustella ollenkaan, koska aiheesta löytyy niin vahvat mielipiteet puolesta ja eritoten vastaan. Tuon europuolen ymmärrän, jos on hakemassa maksimaalista jälleenmyyntiarvoa, mutta muilta osin suhtautuisin itse 2-kilpisiin samalla tavalla kuin muihinkin, hyvin usein niilläkin on kaaduttu ja monesti, mutta siitä ei ole todisteena otteella merkintöjä.
Ja Fobballe, minä voisin lähteä, kunhan hinta/laatu osakasalla olisi kohdallaan.