• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM Goes Iltalenkille - TI 24.6 klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Passataan myös, justiin tuli rakeita... :kääk:

Vanhan rouvan pamput auki lattialle, ni johan siinä ilta vierähtää mukavasti siinäkin... :grin:

Tylsää!!! Vettä sataa ihan hulluna ja sadetutka lupaa pelkkää sadetta klo 18-21 => No Go!

Eli tämä ajelu on valitettavasti peruttu!

Joo... Eipä noi kelit oikeen mee yksiin vapaiden kanssa! Toivotaan että viel tulis kesä!:thumbsup:

Vittu, mitä paskaa!

Ens viikonloppu Berliinissä, mikä on ihan fine, mut Ruisrockviikonlopulle taitaa pukata sen verran ajopainetta, että jää rokit taas väliin. Ei toisaalta suuremmin väliä. Juhannusperjantailta pukkas sellaisen darran, että esim. vielä maanantaiaamuna oli kainaloiden imusolmukkeet arkoina.:kääk: Jotenkin on tunne, ettei ihan vieläkään ole 100%.

Myrkytystila on ollut ihan kohtuullinen.

Harmi kun keli petti tällä kertaa, olis ollu mukavaa käydä hiukan pyörähtämässä ennen reissua.

Ihme nynnyjä :D no leikkileikkinä
Mut mä lähden ajelee:orgmp3:
Jos jotakuta kiinnostaa niin nähdään startti paikalla:tyhmäminä:

marko.fzs sanoi:
Ihme nynnyjä :D no leikkileikkinä
Mut mä lähden ajelee:orgmp3:
Jos jotakuta kiinnostaa niin nähdään startti paikalla:tyhmäminä:
Kyllä vettä tulee ja pienoista ukkosta joten en taida tulla kun sokerista olen, onneksi on loma niin voi käydä huomenna ajelemassa ennen koulutusta.

Back