• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tilasinpaha kypärän

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SALOMON
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
et tulipa vimeinkin se kypäräki hommattua.
smile_org.gif

agv:een airtech kakosen hommasin ja viimeistää perjantaina pitäs olla noudettavissa postista.
cool.gif

p.s onks muute teillä mittää hyviä hoito-aineita mitä yleensä käytätte esim visiiriile tai mielellää koko kypärälle koska on toi sentää sen verran kallis ostos et hoitoa ja kunnossa pitämistä ei sovi unohtaa.
smile_org.gif

et tulipa vimeinkin se kypäräki hommattua.
smile_org.gif

agv:een airtech kakosen hommasin ja viimeistää perjantaina pitäs olla noudettavissa postista.
cool.gif

p.s onks muute teillä mittää hyviä hoito-aineita mitä yleensä käytätte esim visiiriile tai mielellää koko kypärälle koska on toi sentää sen verran kallis ostos et hoitoa ja kunnossa pitämistä ei sovi unohtaa.
smile_org.gif
Itse olen kostealla paperilla pyyhkinyt kypärästä lian pois.Visiiristä lähtee aika näppärästi itikat+muut ötökät pois siten,että laittaa visiirin päälle märän talouspaperin ja antaa olla jonkin aikaa.Irtoaa kivasti visirin pinnalta lika
smile_org.gif
(Sama muuten pätee myös kypärässä olevalle lialle!!) Sen jälkeen olen pessyt visiirin vedellä ja fairylla.

Vedellä ja vahalla homma pelittää. Glymin punasella lähtee pikku itikatkin ja muut läiskät aika mukavasti! Hyvällä vahapinnalla ei öttiäisetkään tartu kummosesti kiinni kuuppaan

Itse käytän visiirin puhdistukseen ikkunanpesu vaahtoa siis sprey pullossa olevaa (parempaa en ole vielä löytänyt)
ja sen jälkeen plediä niin ei vesisateella jää pisarat kiinni ja likakin irtoo helpommin
smile_org.gif

ja sama lääke kypärään
tounge.gif

Itse käytän visiirin puhdistukseen ikkunanpesu vaahtoa siis sprey pullossa olevaa (parempaa en ole vielä löytänyt)
ja sen jälkeen plediä niin ei vesisateella jää pisarat kiinni ja likakin irtoo helpommin
smile_org.gif

ja sama lääke kypärään
tounge.gif
plediä?
:)kyllä, Johnson Pled huonekalujen puhdistus-ja hoitoaine.
Sopii jo yksistään kypärän ja visiirin puhdistukseen
biggrin.gif
huippu aine,
saatavuus melkein joka kaupasta
tounge.gif

smile_org.gif

ja sama lääke kypärään
tounge.gif
plediä?
biggrin.gif
huippu aine,
tounge.gif
Ei se mikään huippu aine mielestäni ole, kun siitä saatava etu on vielä niin lyhyt aikanen, mutta tietty jos haluaa kypärän tuoksuvan vaikka sitruunalta niin sitten.

smile_org.gif

ja sama lääke kypärään
tounge.gif
plediä?
biggrin.gif
huippu aine,
tounge.gif
Ei se mikään huippu aine mielestäni ole, kun siitä saatava etu on vielä niin lyhyt aikanen, mutta tietty jos haluaa kypärän tuoksuvan vaikka sitruunalta niin sitten.
ennemmin sitruunalle ku sillille tuoksuva kypärä.
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

smile_org.gif

ja sama lääke kypärään
tounge.gif
plediä?
biggrin.gif
huippu aine,
tounge.gif
Ei mulla ainaka ole huonoa sanottavaa ko. aineesta
omg.gif

voitko hieman perustella,
eikä ole pakko ostaa sitruunantuoksua,
mikä aine on parempi,
aina saatavilla äidin kaapissa
wink.gif

no tänää pääsi eka kerran testaamaan kelkka ajelun muodossa tota kypärää ja todella hyvältä tuntu.
smile_org.gif
inlove.gif

ootteks yleensä tehneet kypärilenne mittää huoltotoimenpiteitä ajelun jälkeen? toi on mun eka kuitukypärä nimittäin ja haluaisin taata sille maholliseman pitkän kesto/käyttö-iän
shaun.gif
smile_org.gif
shaun.gif
062802moto_prv.gif

Back