• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tilasin edulliset renkaat Englannista GSX-R:ään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dare
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli tilattua edulliset etu- ja takarenkaat Englannista tonniseen gixseriin. Renkaat olivat mallia Diablo Corsa. Hintaa kahdelle renkaalle tuli postikuluineen n. 180 euroa. Keltainen kuljetus toi renkaat suoraan kotiovelle
062802moto_prv.gif

Rengasliike otti Turussa 60 euroa pyörän alle laittamisesta, joten säästöä tuli silti reilusti toistasataa euroa.

http://www.busters-accessories.co.uk/

Kiitokset linkistä, tulipahan itsekkin tilattua tuolta samantien Pirellin Diablot, 120/55/ZR17 ja 180/55/ZR17 ja hintaa ovelle toimitettuna 185e.

Tuolta vain pitää katsoa se special offers, muuten noiden renkaiden hinnat ei niin järjettömän halpoja ole.

kauanko teillä kesti tilauksesta - kotiovelle, eli toimitusaika?
itse olen odotellut nyt 10 päivää, eli viime viikon maanantaina tilasin pari sarjaa,

Juu, nimenomaan noi special offerssit ovat niitä halpoja. Mulla kesti noin kaksi viikkoa ennen kuin renkaat olivat ovella.

Onko nuo diablo corsat hyvät noihinin sportteihin, ovatko kovemmat/pehmeämmät vrt M3, PilotPower2, B016?
Nykyinen Pilot road2 on aivan liian kova.

Renkaat tulivat kaverin gixseriin, joten omakohtaista kokemusta ei vielä niistä ole. Mutta kaveri sanoi, että ovat ajossa pehmeät ja pitoa riittää.

Itselläni rykkösessä ko. renkaat ja olen tykännyt. Pitoa riittää, ainakin omaan käyttöön ihan riittävästi. Radalla en ole käynyt, mutta uskoisin, että sielläkin näillä renkailla pärjää vähintäänkin kohtalaisesti.

Ja tuohon hintaan aivan varmasti loistava valinta!

062802moto_prv.gif

Stormilla ne laittaa renkaat ilmatteeks kaupanpäälisiks, jos ite vanteen tuot irrotettuna. Itellä ne otti parikymppii vaihdosta kun vein koko pyörän sinne.

Kiitos tiedosta. Oon tässä miettiny kovasti kaksien eri renkaiden välillä vaihtoehtoa, mutta tilasin tuolta molemmat!
tounge.gif

Tuli halvemmaksi kahet tuolta, ku yhet suomesta.

Kiitos tiedosta. Oon tässä miettiny kovasti kaksien eri renkaiden välillä vaihtoehtoa, mutta tilasin tuolta molemmat!  
tounge.gif

Mitkä renkaat oli ihan aikuisten oikeesti niin edulliset että kaksi kierrosta saa yhden hinnalla?

Itse katselin Bridgestone BT-016 rengassarjaa 120/70-17 ja 190/55-17 kun punnan kurssi on 0,8606 niin ko. rengasarjan hinnaksi tulisi 284,-€ +rahti. Samaan hintaan saa ko. rengassarjaa täältä.

tounge.gif

Mitkä renkaat oli ihan aikuisten oikeesti niin edulliset että kaksi kierrosta saa yhden hinnalla?  

Itse katselin Bridgestone BT-016 rengassarjaa 120/70-17 ja 190/55-17 kun punnan kurssi on 0,8606 niin ko. rengasarjan hinnaksi tulisi 284,-€ +rahti. Samaan hintaan saa ko. rengassarjaa täältä.
150/70-17 69Q Karoo M+S(T) T/L Rear 79.49
110/80-19 59Q Karoo M+S(T) Front 57.99
110/80VR19 150/70VR17 Tourance Pair 129.99
Delivery Charge 22.50

Nää teki yhteensä £289.97 = 336,94 eur

Duellin sivuilta Tourancet 389,- ja Karoot 358,- = 747 eur
(linkki)

"Lainaa (zpete @ Heinä. 08 2009,16:40)
Lainaa (lepi @ Heinä. 08 2009,15:11)
Onko tuo diablo corsa eri rengas kuin diablo corsa III?

On, III on uudempi malli joka korvasi vanhan. Luulisin että nuo "perus" Corsat on jotain 3 vuotta vanhoja ja siksi niitä myydään alennuksella."

Onko noilla corsalla ja corsa III:lla miten suuri ero?

Pystyykö radalla ajamaan noilla renkailla, siis corsalla? Tarkoituksena käydä 1-2 kertaa kesässä radalla ajelemassa, muuten normi mutkapätkäajoa. Tai onko yleensäkkään riittävän pehmeät supersportteihin?

Back