• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tikkariletka tiistaina 5.5 kello 17:00 Espoo ST1 Mankki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JanneL70
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JanneL70

taas hitaillen tiellä
Ajellaan rauhaisasti letkassa ensin lyhyt lenkki (alle 100km) ja päätetään retki Cafe Porkkalan kauden avajaisiin. Sieltä jokainen saa sitten poistua omia reittejä ja omaan tahtiin kohti kotia.

Vauhti otsikon mukaista, eli sopii vähemmän letkassa ajaneille ja myös ensikertalaisille. Letka-ajo ohjeet täällä! varsinkin ensikertalaisille suositellaan lukemista.

Paikka on tämä. Jos sataa vettä ei letkaa järjestetä, kelin ollessa epävakainen niin GO/NOGO kello 15 tähän ketjuun.

Lupailin tutuille vetästä samanlaisen ja samalla viikolla:grin:
Mutta ei se mitään. mä vedän myöhemmin.

Mukana! (en tuu Jannen taakse... eli voin olla vaikka letkan perässä)

Viimeksi muokattu:
Ainakin Foreca lupailee kohtuukelejä joten säävarauksella mukana ollaan.

No vot. Tässäpä hyvä paikka käydä korkkaamassa kausi ja harjotella taas, missä ne kaasu, kytkin ja mahdollisesti jarru, taas luuraavat.:jippikaijee:

siki sanoi:
No vot. Tässäpä hyvä paikka käydä korkkaamassa kausi ja harjotella taas, missä ne kaasu, kytkin ja mahdollisesti jarru, taas luuraavat.:jippikaijee:
Mä voin yrittää neuvoa jos ovat kadoksissa. Tosin mulla ei ole niin paljon kokemusta kuin sulla:p

Vaikka keli ei näytä kovinkaan pahalta niin eukko on keksiny muuta ohjelmaa täksi illaksi joten sitä on noudatettava. Muuten vois peruuntua lupa Norjan jutausreissulle ja sitä riskiä en kyllä ota. No, joskus myöhemmin uudestaan.

Eteläisessä Espoossa ripsii vähän vettä taivaalta, mutta sadetutkan mukaan vain pikku sadekuuro. Tiet lienee kosteita reitillä, mutta koska pieni kosteus ei haittaa niin ainakin veturi ilmaantuu lähtöpaikalle. Toivottavasti mereltä ei tule uusia kuurosateita.

Lähtöpaikalla tehdään päätös ajetaanko suunniteltu reitti vai mennäänkö lyhennetty versio.

Elikkä status on GO!!!!

JanneL70 sanoi:
Eteläisessä Espoossa ripsii vähän vettä taivaalta, mutta sadetutkan mukaan vain pikku sadekuuro. Tiet lienee kosteita reitillä, mutta koska pieni kosteus ei haittaa niin ainakin veturi ilmaantuu lähtöpaikalle. Toivottavasti mereltä ei tule uusia kuurosateita.

Lähtöpaikalla tehdään päätös ajetaanko suunniteltu reitti vai mennäänkö lyhennetty versio.

Elikkä status on GO!!!!
Eihän toi edes ole teitä kastellut... eli paikalle tullaan!
Gz

Mä olen niin tissiposki että perun lupaukseni osallistua.
Ei vaan uskalla tämän nuhan kanssa lähteä palelemaan, sori.
Pahus! :pissed:

Goofy S sanoi:
Mä olen niin tissiposki että perun lupaukseni osallistua.
Ei vaan uskalla tämän nuhan kanssa lähteä palelemaan, sori.
Pahus! :pissed:

Höh laita välihousut niin ei palele

siki sanoi:
Jää väliin, ei ehdi. Ajelkaa rauhassa.

Perämies napsi muutaman kuvan myös ajon aikana.
Kiitos JanneL70 mukavasta 66km reitistä, ja kiitos mukana ajaneille motoristeille!!
Täällä kuvia!

Kiitokset letkan järjestäjille ja letkailijoille. Itselläkin eka kerta letkassa ja vauhti&tiestö oli mahtavat.
Täytyy osallistua jatkossakin, kun vaan aikataulut sallii :thumbup:

Back