• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TIKKARILETKA HMKP La 14.5 klo 9.00 Shell Ruskeasanta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Bolt

Kouluttaja
MotOrg ry jäsen
Rata ja koulutus
Tikkariletkassa Hymyilevän motoristin kevätpäiville Mäntsälään.
Ajetaan vähän mutkitellen Mäntsälään, jossa säistä riippuen parista sadasta moneen tuhanteen motoristia.
Paluu letkaa ei ole, koska tuolla eksytään satavarmasti:D
Tällä kertaa ei ole säävarausta. Saa jäädä kotiin jos sataa, mutta veturi letkailee sinne vaikka yksin lumessa.
Jos omistat ORG vaatteita. Laita ne päälle, niin saadaan näkyvyyttä.
Startti
https://goo.gl/maps/DW7n2mUvWRJ2
Letka soveltuu aloittelijoille. Tankatkaa mopot startissa.

Harmittaa ettei pääse osallistumaan, mutta kun tuli luvattua samaan aikaan juostavalle puoli maratonille... Saa luvan olla viimeinen juoksutapahtuma, johon osallistun, kun menee kaikki mukavat motoristitapahtumat ohi suun :pissed:

Toi säätiedotus näyttää katastrofaaliselta:grin:

Bolt sanoi:
Toi säätiedotus näyttää katastrofaaliselta:grin:
Sä voit lohduttautua silla ajatuksella, että voit laittaa sadepuvun. Mä en... [emoji97]

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Knaku sanoi:
Sä voit lohduttautua silla ajatuksella, että voit laittaa sadepuvun. Mä en... [emoji97]

Lähetetty minun GT-I9195I laitteesta Tapatalkilla

Eikai ne sadepuvutkaan ole kiellettyjä tuossa lajissa. :häähää:

nolla ilmoittautunutta:O
Peli kovenee. Ensimmäiselle ilmoittautuneelle vapaavalintainen KAHVI JA PULLA starttipaikalla veturin piikkiin:grin:

Tämä on kyllä kalenterissa, mutta keliennuste näyttää vähän kehnolta :(

Jos keli onkin OK, niin saatan paikalle ilmaantua.

edit: nythän tuo ennuste mennyt parempaan suuntaan :)

Bolt sanoi:
nolla ilmoittautunutta:O
Peli kovenee. Ensimmäiselle ilmoittautuneelle vapaavalintainen KAHVI JA PULLA starttipaikalla veturin piikkiin:grin:
perskule... pitäskö mun ajaa sitä kautta!

Pitäkää lystiä ja edustakaa rennosti:jpstyle: oon hengessä mukana, örkkipaita päällä ja reipanit nenällä:grin: T:Kipsikäsi

Back