• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TIKKARILETKA Bembölen Shell TI 21.6 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No niin. Ekalta letkalta kotiuduttu, olihan varsin hauska tapahtuma. Lähden takuulla toistekin.

Erityiskiitokset veturille ja varaveturille. Ja toki kanssasuhailijoille!

Kiitoksia ajelusta vetureille, pukamalle ja ajokavereille! Oli kivan letkeä lenkki ja bonuksena opin laittamaan pyörän keskituelle! Superhieno asia!

Kiitos munkin puolesta kaikille! Kaverini oli myös ihan fiilareissa, tykkäsi porukasta, matkavauhdista, säästä ja kaikesta. Vaikutuksen teki myös letkan koko!

Kiitokset. Ei pilannut sadekaan mutkia. Letkassa on aina mukavampi ajella kuin pölhöillä yksin. Vähän tuli kiirus lähtö, kun olin vielä viideltä ytimessä autolla, kun Karkov soitti, että olis letka ja piti vaihtaa kaksi pyörää pois kotipihassa. Silti olin eka Vihdissä. :-)

Hel_1 sanoi:
Kiitos munkin puolesta kaikille! Kaverini oli myös ihan fiilareissa, tykkäsi porukasta, matkavauhdista, säästä ja kaikesta. Vaikutuksen teki myös letkan koko!

Paljonko teitä siellä oikein on ollut??!! :pissed:

Knaku sanoi:
Paljonko teitä siellä oikein on ollut??!! :pissed:

En mä laskenut, mutta olisko ollu noin 25. ja tarkkis tais olla 6. Tarkkis porukka hajos ekalla tauolla, kun joku oli näkevinään jossain sadepilven ja osa niistä panikoi ja lähti itään:grin:

Vika setti oli kyllä aivan liian pitkä ilman jaloittelua.

Oli mukava päästä avaamaan letkakausi :orgmp2: :orgmp:
Kiitokset vetureille ja kaikille mukana olleille :thumbup:
Erkanin 130:llä, kun illan futismatsi alkoi kuumottamaan.

Kiitokset vaan tasapuolisesti kaikille. Itse myös häivyin 130 tieltä kohti kotia. Oli mukava nähdä mukana ensikertalaisiakin.

Back