Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
iltapäivälehdet ainaski tietää. useasti miettinytkin tota ku ko.lehtiä olen lukenut.Mitäs noihin 'hyvän' kodin tunnusmerkkeihin kuuluu?
Antaa pyörälle tarpeeksi happea ja leipää, sekä ulkoiluttaa säännöllisesti?Mitäs noihin 'hyvän' kodin tunnusmerkkeihin kuuluu?
Täytyy sanoa että et sitten tiedä nyky vehkeistä mitään. Haeppas vaikka haulla sisäänajosta tarinaa niin voit muuttaa käsityksen tälle vuosituhannelle"uuteen"? Oisit ostanut käytetyn, ku mitään sisäänajoa kamalampaa ei taida olla ees olemassa, heh heh! Parhaiten sitä vois kuvailla, vaiks siten, ku oisit muijaan kaa silleen ja mälli ois lähtemässä, mut ei saa laskea... siis ihan järkyttävää hommaa!
nimim. kokemusta on...
No, mutta justhan keväällä ostin ite uuden ja koin tämän sisäänajon autuuden. Suositellut km-määrät ja max-kierrosluvut menivät jotenkin tolleen:Täytyy sanoa että et sitten tiedä nyky vehkeistä mitään. Haeppas vaikka haulla sisäänajosta tarinaa niin voit muuttaa käsityksen tälle vuosituhannelle"uuteen"? Oisit ostanut käytetyn, ku mitään sisäänajoa kamalampaa ei taida olla ees olemassa, heh heh! Parhaiten sitä vois kuvailla, vaiks siten, ku oisit muijaan kaa silleen ja mälli ois lähtemässä, mut ei saa laskea... siis ihan järkyttävää hommaa!
nimim. kokemusta on...
Ja onnittulet uuden mopon omistajalle![]()
Itse asiassa tuollaisella ajolla jossa ei käytetä vaihtelevia kierroksia männän renkaat eivät tiivisty lähellekkään niin hyvin kuin vaihtelevalla ajolla. Tästä löytyy x+100 aihetta orgistakin jossa että vaihteleva ajo on paras mahdollinen uudelle pyörälle.Et orkku tuli vasta siinä 1600km kohdilla, noin niinku verbaalisesti ilmaistuna. Jokainen noita rpm-rajoja tietty varmaan rikkoo, mut ei sitä mitään hirveitä männänpaineta uskalla antaa, kun mäntiä siinä just sisäänajetaan. Elämäni kamalimmat 1600km...
niin ton muijan kans..oiskos se sitten mukavampaa jos muija sanois..an mennä vaan..siel on entisenkin..."uuteen"? Oisit ostanut käytetyn, ku mitään sisäänajoa kamalampaa ei taida olla ees olemassa, heh heh! Parhaiten sitä vois kuvailla, vaiks siten, ku oisit muijaan kaa silleen ja mälli ois lähtemässä, mut ei saa laskea... siis ihan järkyttävää hommaa!
nimim. kokemusta on...
Totta mooses noitä kierroksia varmaan jokainen Trumpan omistaja rikkoo aika hyvinkin, mutta silti tuo sisäänajo on sellaista säännöstelyä, et käyttämäni vertaus on just passeli siihen touhuun.Itse asiassa tuollaisella ajolla jossa ei käytetä vaihtelevia kierroksia männän renkaat eivät tiivisty lähellekkään niin hyvin kuin vaihtelevalla ajolla. Tästä löytyy x+100 aihetta orgistakin jossa että vaihteleva ajo on paras mahdollinen uudelle pyörälle.Et orkku tuli vasta siinä 1600km kohdilla, noin niinku verbaalisesti ilmaistuna. Jokainen noita rpm-rajoja tietty varmaan rikkoo, mut ei sitä mitään hirveitä männänpaineta uskalla antaa, kun mäntiä siinä just sisäänajetaan. Elämäni kamalimmat 1600km...
Liikkeessä kysyin myyjältä tosta sisäänajosta...vastaus oli: "normaali ajoa vaan" kunhan ei kierrätä konetta eikä lutkuta pienillä kierroksilla...en sit tiedä...minä tein niin kuin myyjä sanoi...Totta mooses noitä kierroksia varmaan jokainen Trumpan omistaja rikkoo aika hyvinkin, mutta silti tuo sisäänajo on sellaista säännöstelyä, et käyttämäni vertaus on just passeli siihen touhuun.Itse asiassa tuollaisella ajolla jossa ei käytetä vaihtelevia kierroksia männän renkaat eivät tiivisty lähellekkään niin hyvin kuin vaihtelevalla ajolla. Tästä löytyy x+100 aihetta orgistakin jossa että vaihteleva ajo on paras mahdollinen uudelle pyörälle.Et orkku tuli vasta siinä 1600km kohdilla, noin niinku verbaalisesti ilmaistuna. Jokainen noita rpm-rajoja tietty varmaan rikkoo, mut ei sitä mitään hirveitä männänpaineta uskalla antaa, kun mäntiä siinä just sisäänajetaan. Elämäni kamalimmat 1600km...
Pahin on vedättää liian alhaisilla kierroksilla isolla vaihteella. Sisäänajossa siis. Tai tietenkin rajoittajaa vasten myös. Mutta sinäänajosta on tosiaan itsellekin sanottu, että normaalia ajoa vaan. Radallakin tuli pyörähdettyä sisäänajon aikana ja siellä ei kierrokset kyllä pysy "normien" sisäpuolella. Hyvin kulkee ja käyttöä ne on tehty kestämään!Liikkeessä kysyin myyjältä tosta sisäänajosta...vastaus oli: "normaali ajoa vaan" kunhan ei kierrätä konetta eikä lutkuta pienillä kierroksilla...en sit tiedä...minä tein niin kuin myyjä sanoi...Totta mooses noitä kierroksia varmaan jokainen Trumpan omistaja rikkoo aika hyvinkin, mutta silti tuo sisäänajo on sellaista säännöstelyä, et käyttämäni vertaus on just passeli siihen touhuun.Itse asiassa tuollaisella ajolla jossa ei käytetä vaihtelevia kierroksia männän renkaat eivät tiivisty lähellekkään niin hyvin kuin vaihtelevalla ajolla. Tästä löytyy x+100 aihetta orgistakin jossa että vaihteleva ajo on paras mahdollinen uudelle pyörälle.Et orkku tuli vasta siinä 1600km kohdilla, noin niinku verbaalisesti ilmaistuna. Jokainen noita rpm-rajoja tietty varmaan rikkoo, mut ei sitä mitään hirveitä männänpaineta uskalla antaa, kun mäntiä siinä just sisäänajetaan. Elämäni kamalimmat 1600km...