Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huoltomanuskastakin löytyy tietoa:Siis onko kukaan omistava teknisia tietoja kyseisestä kawa mallista, vuosi olisi 98, tai jotain?
Siis kaipaan teknisiä tietoja ko. pyörästä
Itse asiassa etsin sekä 1100 zrx:ää ja 1200 zrx:ää.ZRX:iä on myynnissä jonkin verran. Laitat vaan tänne vinkin, millasta etsit, vinkkejä alkaa tulla liikkeistä.
Mm punainen 1100R on Motomarketissa Turussa.
Itse vaihdoin juuri muutama kuukausi sitten 31t ajetun Zr7:n -> ZRX1200r 2005:seen.Itse asiassa etsin sekä 1100 zrx:ää ja 1200 zrx:ää.ZRX:iä on myynnissä jonkin verran. Laitat vaan tänne vinkin, millasta etsit, vinkkejä alkaa tulla liikkeistä.
Mm punainen 1100R on Motomarketissa Turussa.
Jotenkin olen aina ollut kiinnostunut noista klassikko malleista ja tietty mukavaa olisi saada isompi kone jalkojen alle hyrisemään![]()
Vaihdossa olisi zr-7 vm2000 ja kilometrejä takana 42tkm.
täydellisellä huoltoleimoilla varustettuna kukkuva kawa![]()
Kuullostaa mielenkiintoiselta, voitko selventää käytäntöä tarkemmin tuosta taxfree jutusta, vaikka meiliini??Minulla vois olla myynnissä uudenveroinen zrx 1200 s vm: 2001. Se on tax free pyörä. Huomattavasti halvempi kuin liikkeen ylihinnoitetut.
Mulla saattais olla tollanen myynnissä...Kiitos tiedoista, olivat liikkeessä myynneet jo pyörän, eivätkä huomanneet sitä ilmoittaa minulle. Ei ole oikein mielyttävä tapa toimia, mutta minkäs teet.![]()