• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tietoa ZRX 1100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja walsku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siis onko kukaan omistava teknisia tietoja kyseisestä kawa mallista, vuosi olisi 98, tai jotain?

Siis kaipaan teknisiä tietoja ko. pyörästä

Kiitos tiedoista, olivat liikkeessä myynneet jo pyörän, eivätkä huomanneet sitä ilmoittaa minulle
sad_orig.gif
. Ei ole oikein mielyttävä tapa toimia, mutta minkäs teet.

ZRX:iä on myynnissä jonkin verran. Laitat vaan tänne vinkin, millasta etsit, vinkkejä alkaa tulla liikkeistä.
Mm punainen 1100R on Motomarketissa Turussa.

ZRX:iä on myynnissä jonkin verran. Laitat vaan tänne vinkin, millasta etsit, vinkkejä alkaa tulla liikkeistä.
Itse asiassa etsin sekä 1100 zrx:ää ja 1200 zrx:ää.
Jotenkin olen aina ollut kiinnostunut noista klassikko malleista ja tietty mukavaa olisi saada isompi kone jalkojen alle hyrisemään
biggrin.gif

Vaihdossa olisi zr-7 vm2000 ja kilometrejä takana 42tkm.
täydellisellä huoltoleimoilla varustettuna kukkuva kawa
tounge.gif

Biketeamillä Vantaalla on 2 kpl 1200:sia. Ne on 2001 värityksillä, vaikka lapuissa on uudemmat vuosimallit.

Itse asiassa etsin sekä 1100 zrx:ää ja 1200 zrx:ää.
Jotenkin olen aina ollut kiinnostunut noista klassikko malleista ja tietty mukavaa olisi saada isompi kone jalkojen alle hyrisemään
biggrin.gif

Vaihdossa olisi zr-7 vm2000 ja kilometrejä takana 42tkm.
täydellisellä huoltoleimoilla varustettuna kukkuva kawa
tounge.gif
Itse vaihdoin juuri muutama kuukausi sitten 31t ajetun Zr7:n -> ZRX1200r 2005:seen.
biggrin.gif

http://www.motopalsta.com/vaihto/

...sieltä vaan hakua käyntiin!
Itse löysin myös tuolta uuden rakkaani!
inlove.gif

Minulla vois olla myynnissä uudenveroinen zrx 1200 s vm: 2001. Se on tax free pyörä. Huomattavasti halvempi kuin liikkeen ylihinnoitetut.

Back