• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tietääkö kukaan Kawasaki ZZR.stä..??

Tietääkö kukaan Kawasaki ZZR.stä..??

Mistäköhän mahtaa johtua että pyörästä lakkasi palamasta mittaritaulusta virta päällä ollessa öljynpaineeen merkkivalo sekä samalla FUEL varoitusvalot (2kpl)..?!? sulakkeet on kyllä ehjät..

kawasakimies sanoi:
Mistäköhän mahtaa johtua että pyörästä lakkasi palamasta mittaritaulusta virta päällä ollessa öljynpaineeen merkkivalo sekä samalla FUEL varoitusvalot (2kpl)..?!? sulakkeet on kyllä ehjät..

Eikös niille ole rele mopon takaosassa? Olisiko se rikki?

kawasakimies sanoi:
oliskohan sit releen takana se öljynpaineen valokii..?? pitääpä yrittää ettiä se oikea rele..
eräs jannu tiesi sanoa että öljynpaineanturi rikki..kokeilin kun ohitin anturin, niin valot alkoi palamaan..joten anturi varmaan sökö..onnex ei kovin kallis vika korjata..=)

Toimiiko vilkut ? Laita käyntiin. Toimiiko kierroslukumittari ? Jos ei sulla on virtalukon pohja rikki. Öljynpainevalon toimimattomuus voi johtua myös rikki menneestä öljynpaineanturista mutta sillä ei ole yhteyttä polttoainemerkkivaloihin.

Kimmo1959 sanoi:
Toimiiko vilkut ? Laita käyntiin. Toimiiko kierroslukumittari ? Jos ei sulla on virtalukon pohja rikki. Öljynpainevalon toimimattomuus voi johtua myös rikki menneestä öljynpaineanturista mutta sillä ei ole yhteyttä polttoainemerkkivaloihin.

kaikki vilkut ym.toimii ja sit kun laittaa öljynpaineanturin johdon suoraan runkoon, niin syttyy öljynpaineenvalo ja polttoaineenmerkkivalot ja alkaa rele naksuttaa..vaikuttas että öljynpaineanturi rikki..

:)kyllä ne bensavalot on yhteydessä siihen öljynpainevaloon..

mulla oli anturin johto sulanut pakoputkiin kiinni ja oli tosi kiva kun kaikki bensavalot ja öljynpainevalo vilkkuivat ajon aikana...

adville sanoi:
:)kyllä ne bensavalot on yhteydessä siihen öljynpainevaloon..

mulla oli anturin johto sulanut pakoputkiin kiinni ja oli tosi kiva kun kaikki bensavalot ja öljynpainevalo vilkkuivat ajon aikana...
juu, just tsekkasin anturin, niin oli sulanu johdon kiinnityskohta aikalailla käyttökelvottomaksi..on siinä just pakoputken vieressä..

Mulla oli myös sulanut öljynpaineanturin johto pakoputkeen ja öljynpainevalo ei pala kun virrat laittaa päälle mutta fuel-valot toimii.

Mä laitoin öljynpaineanturin tilaukseen. Ei ollut hyllyssä mutta hinta on kai vain 30 e. Mielenkiintoista että mulla vika ilmenee niin ettei öljynpainevalo pala ollenkaan mutta fuel-valot toimii niin kuin kuuluukin. Mikähän sen mun vian erottaa muista ?

Kaikki polttimot vaihdettu. Oli kone irti ja samalla vaihdoin kaikki polttimot ja kun sain kasaan ilmeni tuo öljynpaineanturin johdon sulaminen.

adville sanoi:
lamppu palanut..:D

jaa.a..en tiiä että mistä mahtanee johtua..mulla hävis kertalaakista se öljynpainevalo ja fuel valot..sit tosiaan kun anturin johdon laittaa runkoon, niin johan valot syttyy palamaan ja rele naksuttaa niinkuin pitääkin..

koitappas tökkästä se anturinjohto runkoon koneen käydessä, syttyykö sulla ne bensavalot...

ettei ois katkos jossain ylempänä...

mulla oli ex. c-mallin zx11 sama vika. öljykello paskana.

tuossa on kytkentä niin, että bensavalot saa maan öljykellon rinnalta.

Back