Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Murina sanoi:Kawan alapäässä näyttää lisäksi olevan lukko ruuvi joka on niitattu paikalleen, eli pitää vähän poraan ensin ja sitten ruveta lämmön kanssa kiertämään.
Seikkailu_R sanoi:Ja tänne (vahingoniloisia) kirjoituksia euron säästöstä ja monen vahingosta...![]()

Murina sanoi:Mox..
miten tuollaisesta perus USD iskarista irtoaa (näyttää irtoavan kun myydään osia) se alapää johon akseli tulee kiinni? Eli liukuputki irti tuosta...
sefo sanoi:Liukuputkea ei ole tarkoitus irrottaa siitä valuosasta vaikka se eri palaa onkin. Varaosana myydään kokonaisena.
Murina sanoi:Mox..
miten tuollaisesta perus USD iskarista irtoaa (näyttää irtoavan kun myydään osia) se alapää johon akseli tulee kiinni? Eli liukuputki irti tuosta...
Murina sanoi:Jaa.... No mää nyt ajattelin että kun ollaan oikeen moottoripyörä voorumilla niin telarit olisi aika selkee käsite...
Nitrous sanoi:Menee kyllä aiheen vierestä, mutta itse kuulen todennäköisesti ensimmäistä kertaa kenenkään puhuvan telarista kun tarkotetaan USD-keulaa. Mopojen ja moottoripyörien kanssa on kuitenkin tullut pyörittyä ~10-vuotiaasta alkaen. Missä murrealueella tota termiä käytetään?
Nitrous sanoi:Menee kyllä aiheen vierestä, mutta itse kuulen todennäköisesti ensimmäistä kertaa kenenkään puhuvan telarista kun tarkotetaan USD-keulaa. Mopojen ja moottoripyörien kanssa on kuitenkin tullut pyörittyä ~10-vuotiaasta alkaen. Missä murrealueella tota termiä käytetään?

GuessWho sanoi:sä oot niin nuari
Telarihan oli ihan kansankieltä 70 - 80 luvulla. Joskin itseänikin hymyilytti kun vanha termi putkahti uudelleen esille. Telarilla eroteltiin mopoaikana modernit sikanopeetvehkeet pappatunskista joissa oli joku hemmetin keinuhaarukkahässäkkäsydeemi.
ts18056 sanoi:Kyllä se on teleskooppi (telari), oli se sitten oikein- tai väärinpäin![]()
Juutana sanoi:Et oo sitten vissiin Motovillen kanssa jutellut...![]()