• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Teksti tankissa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GSXman1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Lahti
Suzukini tankissa on pienen kissan kokoisilla kohokirjaimilla kirjoitettuna pyörän merkki. Haluaisin eroon niistä kirjaimista, mahtaako se Suzuki-teksti olla ihan liimalla kiinni niinkuin autojenkin takaluukuissa. Vai paljastuuko sieltä joku tappisysteemi jonka joutuu taas peittämään jollakin tarralla. Jollakulla on varmaankin kokemusta asiasta.....kerrotko minullekin....kiitos!

En kyllä tiedä millä Suzukissasi on toi teksti kiinni, mutta omassa Bobissani oli "Harley-Davidson"-alumiinimerkki jollain vahvalla ja paksulla kakspuolisella teipillä kiinni. Sahasin punotulla ja vahvalla kalastussiimalla merkin alta varovasti merkin irti (niin ettei siima ottanut tankkiin kiinni) ja tankkiin jääneet liiman jämät putsasin tarranpoistoaineella veke. Itse asiassa LUULEN, että samantyyppisesti toi merkki on sulla kiinni. En usko että tankissa on erikseen kiinnikettä merkille.

Kyse ei olekaan tarrasta, vaan niistä paksuista kromin värisistä muovikirjaimista. Itsekin LUULEN, että ne on ihan liimalla. Jossain autossa mulle tuli vaan yllärinä merkissä ollut tappi ja pellissä tapille reikä. Bensatankissa nyt tuskin voi mitään tapinreikää olla.....
smile_org.gif

Kyse ei olekaan tarrasta, vaan niistä paksuista kromin värisistä muovikirjaimista. Itsekin LUULEN, että ne on ihan liimalla. Jossain autossa mulle tuli vaan yllärinä merkissä ollut tappi ja pellissä tapille reikä. Bensatankissa nyt tuskin voi mitään tapinreikää olla.....
smile_org.gif
Mun omasta GSX:stä ne on otettu pois ja alla ei ole mitään tappi viritystä, liimalla ne on kiinni.

Ja jos se liimalla on kiinni niin voipi sopivasti lämmittämällä lähtee sievästi irti.

Back