• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tekiskö tälläsellä nahkapuvulla mittään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tpower82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ghostrider - wannabe
biggrin.gif

Mikäs siinä jos vaan sopii kropan muotoihin ja miellyttää silmää
smile_org.gif

Nahkaa ja ce-suojat (ilmeisesti) niin ei se pahasti mettään mene jos et meinaa kisaa tolla ajaa
wink.gif

Yhtään en tosta tiedä, mutta on se parempi kuitenki ku farkut. Tohon hintaan on kyllä melkoisesti muitakin vaihtoehtoja....

Hae pois vaan jos pääset hyvään diiliin!

väittäisin, että tuo puku toimii vaikka kisaa ajaisitkin. Näyttää ihan hyvältä ja hyvin tehdyltä.

Ite olen kaatunut 200 euron nahkapuvulla ihan kunnolla ja se on vieläkin käyttäkelpoinen, enkä saanut kipeytyneen niskan. Tuo puku on varmasti laadukkaampi kuin käyttämäni.

väittäisin, että tuo puku toimii vaikka kisaa ajaisitkin. Näyttää ihan hyvältä ja hyvin tehdyltä.
Ite olen kaatunut 200 euron nahkapuvulla ihan kunnolla ja se on vieläkin käyttäkelpoinen, enkä saanut kipeytyneen niskan. Tuo puku on varmasti laadukkaampi kuin käyttämäni.
Eipä tuota laatua pysty pelkän kuvan näkemisen perusteella sanomaan.
Parhaissa puvuissa on nelinkertaisesti ommellut saumat, vähintään 1,3 mm paksua nahkaa jne.
Kannattaa selvittää valmistajalta puvun ominaisuudet, ja vertaat vaikka Sweepin tai Dainesen pukuihin, niin tiedät, onko laadukas!

Itse ostin Sweepin puvun, koska ne on laadukkaita: paksua nahkaa, nioninkertaiset saumaompeleet jne.

Eipä tuota laatua pysty pelkän kuvan näkemisen perusteella sanomaan.
Parhaissa puvuissa on nelinkertaisesti ommellut saumat, vähintään 1,3 mm paksua nahkaa jne.
Kannattaa selvittää valmistajalta puvun ominaisuudet, ja vertaat vaikka Sweepin tai Dainesen pukuihin, niin tiedät, onko laadukas!

Itse ostin Sweepin puvun, koska ne on laadukkaita: paksua nahkaa, nioninkertaiset saumaompeleet jne.
Usko pois, kyl mä tiedän jotain noista. Täällä nyt vaan on usein semmonen uskonto vallalla et halpaa ei saa ostaa koska se on halpaa tai ennestään tuntematonta.

En ole vielä täysin surkeaa nahkapukua nähnyt muuta kuin yhden Hanxin tuotoksen, joka ei voi sopia kenenkään vartalon muotoon ja suojukset oli pelkät vitsit. Mutta uskoisin senkin kestävän kasassa liukuessa.

Itse kyl suosittelen Sweeppia myös laadun puolesta, mutta jos myyjä haluaa tonnin Sweepistä ja tosta 400, niin ota se minkä saat halvemmalla.

Back