Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yhtään en tosta tiedä, mutta on se parempi kuitenki ku farkut. Tohon hintaan on kyllä melkoisesti muitakin vaihtoehtoja....
Tämä on jo vanha vitsi...ei todellakaan tee mitään, sinun kannattaisi myydä pyöräkin pois
Eipä tuota laatua pysty pelkän kuvan näkemisen perusteella sanomaan.väittäisin, että tuo puku toimii vaikka kisaa ajaisitkin. Näyttää ihan hyvältä ja hyvin tehdyltä.
Ite olen kaatunut 200 euron nahkapuvulla ihan kunnolla ja se on vieläkin käyttäkelpoinen, enkä saanut kipeytyneen niskan. Tuo puku on varmasti laadukkaampi kuin käyttämäni.
Usko pois, kyl mä tiedän jotain noista. Täällä nyt vaan on usein semmonen uskonto vallalla et halpaa ei saa ostaa koska se on halpaa tai ennestään tuntematonta.Eipä tuota laatua pysty pelkän kuvan näkemisen perusteella sanomaan.väittäisin, että tuo puku toimii vaikka kisaa ajaisitkin. Näyttää ihan hyvältä ja hyvin tehdyltä.
Ite olen kaatunut 200 euron nahkapuvulla ihan kunnolla ja se on vieläkin käyttäkelpoinen, enkä saanut kipeytyneen niskan. Tuo puku on varmasti laadukkaampi kuin käyttämäni.
Parhaissa puvuissa on nelinkertaisesti ommellut saumat, vähintään 1,3 mm paksua nahkaa jne.
Kannattaa selvittää valmistajalta puvun ominaisuudet, ja vertaat vaikka Sweepin tai Dainesen pukuihin, niin tiedät, onko laadukas!
Itse ostin Sweepin puvun, koska ne on laadukkaita: paksua nahkaa, nioninkertaiset saumaompeleet jne.