• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tasarissa olleet! Poliisi kaipaa silminnäkijää!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Ikaalisten poliisi lähestyi minua tänään eilisen episodin takia puhelimitse ja nyt tarvittaisiin sen henkilön, tai jonkun henkilön yhteystiedot mulle privana joka näki tämän erään poliisiautolla poistuneen kaverin hengailleen Tamperelaisten mökin liepeillä.

Poliisi kaipaa asiasta silminnäkijää, joten muhun privalla yhteyttä jos tiedän että joku näki tämän, tai näit itse.

Jahas, mitäs kaikkea siellä on taas tapahtunut? Poliisi, terveysasema jne...

Juu itseäkin kovasti kiinnostaisi tietää mitä siellä on tapahtunut. Uskaltaako sinne ensivuonna paikanpäälle ollenkaan?
smile_org.gif

Edit: Selvisikin jo...

Kyseessä oli varkaustapaus, josta kiinnijäänyt henkilö on ulkopuolinen.
Saiko edes yhtään pataan ennen istumistaan polliisiautoon?
Saatiin pidettyä homma aisoissa, kiitos siitä - yhtään iskua ei vaihdettu tuolla. Parempi niin mielestäni.

Jos tuolla oltaisiin alettu lyömään, olisi siinä nyt sitten muitakin poliisilla syytettynä kuin tämä tavaroita anastanut - lisäksi tästä olisi tullut pahoinpitelymerkintä tapahtuman rekisteriin, joka ei ainakaan tulevaisuudessa auta saamaan huvilupaa jne.

Tollasia ne tamperelaiset on ;)

Kannattaa käydä näissä tapahtumissa. Siellä tapahtuu aina kaikenlaista  
tounge.gif
Niinpä!

On ookkaan ennen saanu pataani kesken ajolenkin  
thumbs-up.gif

Sä vissiin luulit että väistän viime tipassa ja itsehän luulin että
sä väistät. Noh, kumpikaan ei väistäny ja lisää  
033102beer_1_prv.gif
Ai niin tuokin vielä. Auts.
biggrin.gif

Tää oli taas perinteistä meininkiä. Ihmettelinkin et miks mun ranne on hiton kipeä.

Sorry. Juopotellaan ens kerralla enemmän niin ei satu niin paljoa.
tounge.gif

Back