Kertokaapa jotta millä sais ittensä pakotettuu tiensivuun pikku torkuille jos ja kun alkaa "pilkityttämään" mikä siit tekee niin vaikeeta...
Ainaki omal kohal ku kerran kokeilin jotta mopon viekkuun 15min selällään simmut kii ni väsymys häipyi,, mut muutoin ollu tosi vaikee tajuta tilannetta ja stopata..
Omia virheitä tarkkaillen huomaa selvästi ja väistämättä jos virhesaldo alkaa kasvaa -> tauko.
Osumatarkkuutta voi vielä parantaa seuraamalla mitkä ovat minulle tyypillisimmät virheet ja keskittymällä erityisesti niihin. Tästä saattaa olla lisäksi sellainen sivuvaikutus, että hereillä ollessa juuri niiden virheiden määrä saattaa jopa vähetä
- mikäs nopeusrajoitus tässä on?
- oho, vähän vaeltaa tuo ajolinja
- vaikea pysyä kaistalla oikealla kohdalla
- valojen vaihto unohtuu vastaantulijan kohdalla
- vilkku unohtuu
- nopeus vaihtelee
- mikäs kylä tämä on missä ollaan menossa
- jne...
Jos yksikään tuollainen triggaa, viritetään korvien väliin muutaman minuutin timeri ja jos sen aikana sattuu uusi virhe, niin se on sitten tauon tai kuskin vaihdon paikka.
Aika monesti saa itsensä kiinni ennen kuin tuntuu väsyneeltä.
Aikarajat saattavat olla jonkin verran yksilöllisiä, mutta minulla 15 min ei vielä auta, mutta 20 - 30 min kunnolla rauhassa silmät kiinni vaikkei nukkuisikaan korjaa tilanteen
ensimmäisellä kerralla kokonaan. Jos matka jatkuu, niin eihän tuollakaan loputtomiin jaksa. Yli 2 tunnin unen jälkeen minä ainakin olen jo pallo hukassa kuin keskellä yötä yllättäen herätettynä.