• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tankin lommon korjaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jopoilija
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Talliin tulossa r6 jossa lommo tankissa,kertokaahan hyviä laitatus paikkoja pk-seudulla.
wink.gif

Rohkeesti vaan itse oikomaan,eihän se nyt ole kuin mp:n tankki.Ei ne oikomiset mullakaan aina just ole mennyt mut sit pakkelilla loput ja maalia päälle.Uusia lommojahan niihin kuitenkin tulee.
biggrin.gif

Autodent tai vaikkapa Autokeskuksen Smart-pienkorjausmenetelmä. Eli ylipäätään lafkat jotka oikoo auton pelleistä pienkolhuja ilman maalaustarvetta ja taitaapa jotkut noista toimia jopa "Soita meille, tulemme ja oikaisemme"-periaatteella = he tulevat sinun luoksesi eikä päinvastoin
smile_org.gif

Uusia lommojahan niihin kuitenkin tulee.
biggrin.gif
Nyt opin jotain uutta...
tounge.gif
Miksi mopon tankkiin pitää tehdä/tulla lommoja? Millä nuo kuuluu tehdä? Vasaralla?
Joo vasarallakin niitä aika helposti saa.Mullakin tuli kerran pienestä painumasta isompi ongelma.Eihän se painuma pompannut ylös vaan siihen tuli v...sti pieniä patteja ja pari lipsahdusta ehjäänkin kohtaan.Mutta tulipahan itse tehtyä ja ei yhtään haitannut.Se oli muijan pyörä.
biggrin.gif
biggrin.gif

Kyllä meillä ainakin noita käytön jälkiä pyöriin tulee mutta ei se niin hirveesti haittaa kunhan mun omat vaan on just.

Back