• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tankin etuosaan suoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rautiar
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Vantaa
Olisiko kellään tietoa mistä saisi ostettua tarrapohjaista suoja muovia josta saisi leikattua tankin etuosaan suojan sen pitäisi olla paksumpaa kun kirjoihin liimattava kontakti muovi olen nähnyt muutamissa mp:ssä.Kiitos etukäteen avusta.Ostopaikka saisi olla mielellään Suomessa koska nuo ulkomailta tilatut tavarat kestävät ain oman aikansa.

Karttamuovi on jonkunverran paksumpaa, kun perus kontaktimuovi. Tähän hätään ei osaa tosin sanoa missa moista myydään, mutta kannattaa kysästä karttoja myyvistä liikkeistä.

Jos haet metritavaraa, googleta vaikka kiveniskuteippi.

Lisäksi löytyy mallikohtaisia sarjoja, joissa teipit on leikattu muotoon, mm. ventureshield.

Jos meinaat teipin joskus irrottaakin, älä käytä tavallista kontaktimuovia... itse muovi kyllä irtoaa nätisti mutta kaikki liimat jää pintaan kiinni ja on aikas inhottavaa irroteltavaa... :kääk:

Oli tuo muovikin jonninverran kovettunut jo yhden kesän aikana, tuskin olisi pitkäikäinenkään.

Larzza sanoi:
Pitäähän sitä tarjota bilteman vaihtoehtokin http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autotarvikkeet/Sisustus/Ulkopuoli/Suojakalvo-33584/
Itse laittanut tota kalvoa fasun tankkiin ja hyvin on pysynyt. :orgmp2:

Komppaan. Tätä löytyy myös mun zetan tankin ja tankkilaukun välistä. Muuten hyvin istui, mutta omalla tunaroinnilla sain pari ryppyä kalvon reunaan..

Muista käyttää vesi/saippualiuosta ja lastaa asennuksessa. Helpottaa kalvon asettelua aika kivasti. :thumbup:

Back