Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin, harmi. Nyt vain toivotaan että joku Porvoolainen huomaa viestisi ja ottaa sinuun yhteyttä.Mut taitaa olla eri suuntima, jos Sinä olisit lähdössä mahdollisesti Porvooseen ja mä oon jo täällä suunnalla![]()
Kumpa tämä reissu olisi ollut tänään! Arkena kun ei ennätä Porvooseen asti..huomenna on iltasella tuo Porvoonseudun parhaat pätkät, sinne yritän saada itseni mukaan![]()
Nyt olis hiukan ajohaluja.
Joskosta sopivaa reittiä saatte kehrättyä kasaan , niin ehkäpä ankeän jonon jatkoksi.
Pelastus, tää rupes jo näyttään pelkältä tyttöjen letkalta..paikka ja aika näkyville. Vois liittyä letkaan![]()
Vedän niitä Kimppakiva-ajoja ja niissä aina ajetaan rajoitusten mukaan.Edit. Ai niin. Mä tykkäisin mennä enemmän silleen rauhassa. Eikä niinkuin torstai-ajojen vauhtia.
Yritetään täältä kaupungin länsipuolelta keretä mukaan. Aamukahvit teboilil ku ei kerkii himassa keittääNyt olis hiukan ajohaluja.
Joskosta sopivaa reittiä saatte kehrättyä kasaan , niin ehkäpä ankeän jonon jatkoksi.
Kaikki halukkaat, lähdetään ajelemaan Vartioharjun Teboililta kello 13.
Bensa-asema Itäväylän kupeessa. Löytyy helposti noin 1,5km Itäkeskuksesta itäänpäin, oikealla puolella.
Saattaa olla että merkkasin paikan risteystä liian aikaisin kartalle!?
Ajakaa eteenpäin jos kohdasta ei löydy.
http://maps.google.fi/maps....39&z=14
Terv. Tuire (Jolanda)
Kahvit kaikessa rauhassa TB:llä, ei ole mikään kiire..Aamukahvit teboilil ku ei kerkii himassa keittää![]()
Jätä suihku väliin.Voisin myös tulla letkaan mukaan jos vain kerkeän. Tunti aikaa syödä, käydä suihkussa ja ajella Itäväylälle. Kiire tulee...