• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampereelle Bike World

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja temppa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.

No ei sentäs CW...
tounge.gif

Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.
Vihdoin tampereelle hondan edustus!
smile_org.gif
Onhan tampereella jo pari paikkaa missä on hondan edustus... Motokeidas ja Moto10
no eipä sielä ole uusia pyöriä pahemmin ollu, keitaalla enempi esillä hondan mönkijää ja crossia ja moto 10:llä oli lattia aina tyhjänä eikä koeajo mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kx-centterillä yamaha mallisto, kaikki mallit esillä ja kaikkia pystyy testaamaan koko kauden. tre:n honda edustus oli onnetonta..

^No sähän nyt ostat kumminkin vaan suzukeja... olen ymmärtänyt. Ja mitä lyödään vetoa niin tanpereen bikeworldin vetäjäksi paljastuu ennen pitkää The O.G. from X-Cycleworld
biggrin.gif

Vihdoin tampereelle hondan edustus!
smile_org.gif
Onhan tampereella jo pari paikkaa missä on hondan edustus... Motokeidas ja Moto10
no eipä sielä ole uusia pyöriä pahemmin ollu, keitaalla enempi esillä hondan mönkijää ja crossia ja moto 10:llä oli lattia aina tyhjänä eikä koeajo mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kx-centterillä yamaha mallisto, kaikki mallit esillä ja kaikkia pystyy testaamaan koko kauden. tre:n honda edustus oli onnetonta..
Tuo moto 10 on lähinnä pilkkaa moottoripyörä kauppiaalle. En asioisi ikinä. Kaveri käy poimimassa kermat. Itse kannatan kunnon yrittäjää jolla mahdollisuus koeajoihin, huoltoon ja varaosiin.

tre:n honda edustus oli onnetonta..
No se on kyllä totta... Eipä noita mopoliikkeitä kuitenkaan liikaa oo täälläpäin.
Enpä tiedä, mun mielestä Tampereella on ihan tarpeeksi liikkeitä mutta ei kovin monta hyvää. Tuntuu että pienehköjä markkinoita jakamassa on liikaa yrittäjiä, joten kukaan ei pysty tarjoamaan kattavaa valikoimaa varusteita kilpailukykyiseen hintaan.

no onneksi keitaalla on sentäs kauniimpaa osapuolta töissä jo nyt Honda-asioissa
smile_org.gif
Katotaan nyt millanen on uusi pulju. Ei ole keitaan palvelussa ollut moitteen sijaa tähänkään asti
smile_org.gif

Hyvä juttu, mikäli saisivat kohtuuhintaisen, toimivan ja luotettavan Honda merkkihuollon vielä siihen oheen liitettyä
thumbs-up.gif
!!!

Itse en Hondaa ollut ajanut ennen ostoa johtuen juuri siitä, ettei Tampereen lähistöllä oikein koeajomahdollisuuksia ollut. Sinä ainokaisena virallisena Moto-10n koeajopäivänä satoi kuin esterin prcstä
confused_orig.gif
. Jos sekin puoli nyt sitten korjaantuisi, että pääsisi paremmin myös Hondan mallistoa koeajamaan. Kaikkia muita (kiinnostavia) merkkejä Tampereen seudulla on päässytkin kokeilemaan.

Mistäs olet kuullut ja mitäs tuolla paikalla on tällä hetkellä?

Olen kanssa itse kuullut tällaisen asian virallisesta lähteestä mutta paikka ei ole ollut tiedossa...

-C9B5R4-
Paikka selvisi tällä viikolla.
Joko se on julkaisukelpoista tietoa mikä on uusi osoite?

BW:n tyytyväinen asiakas...

-C9B5R4-

Kävimpä eilen Bauhausissa ja viereisen Citymarketin ohi ajellessani huomasin motskariaiheisia mainoksia ikkunoissa, joten kyseiseen rakennukseen liike tulee. Liikkeen ikkunat ovat sopivasti tielle päin, joten pitäisi osua silmiin. Koskahan avajaiset?
062802jumpie_prv.gif

Back