Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs olet kuullut ja mitäs tuolla paikalla on tällä hetkellä?Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.
Vihdoin tampereelle hondan edustus!Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.
Onhan tampereella jo pari paikkaa missä on hondan edustus... Motokeidas ja Moto10Vihdoin tampereelle hondan edustus!Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.![]()
no eipä sielä ole uusia pyöriä pahemmin ollu, keitaalla enempi esillä hondan mönkijää ja crossia ja moto 10:llä oli lattia aina tyhjänä eikä koeajo mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kx-centterillä yamaha mallisto, kaikki mallit esillä ja kaikkia pystyy testaamaan koko kauden. tre:n honda edustus oli onnetonta..Onhan tampereella jo pari paikkaa missä on hondan edustus... Motokeidas ja Moto10Vihdoin tampereelle hondan edustus!Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.![]()
No se on kyllä totta... Eipä noita mopoliikkeitä kuitenkaan liikaa oo täälläpäin.tre:n honda edustus oli onnetonta..
No joo, mutta myydänhän siellä kaikenmaailman tavaraakin^No sähän nyt ostat kumminkin vaan suzukeja... olen ymmärtänyt.
Paikka selvisi tällä viikolla.Mistäs olet kuullut ja mitäs tuolla paikalla on tällä hetkellä?Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.
Olen kanssa itse kuullut tällaisen asian virallisesta lähteestä mutta paikka ei ole ollut tiedossa...
-C9B5R4-
Tuo moto 10 on lähinnä pilkkaa moottoripyörä kauppiaalle. En asioisi ikinä. Kaveri käy poimimassa kermat. Itse kannatan kunnon yrittäjää jolla mahdollisuus koeajoihin, huoltoon ja varaosiin.no eipä sielä ole uusia pyöriä pahemmin ollu, keitaalla enempi esillä hondan mönkijää ja crossia ja moto 10:llä oli lattia aina tyhjänä eikä koeajo mahdollisuuksia, kuten esimerkiksi kx-centterillä yamaha mallisto, kaikki mallit esillä ja kaikkia pystyy testaamaan koko kauden. tre:n honda edustus oli onnetonta..Onhan tampereella jo pari paikkaa missä on hondan edustus... Motokeidas ja Moto10Vihdoin tampereelle hondan edustus!Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.![]()
Enpä tiedä, mun mielestä Tampereella on ihan tarpeeksi liikkeitä mutta ei kovin monta hyvää. Tuntuu että pienehköjä markkinoita jakamassa on liikaa yrittäjiä, joten kukaan ei pysty tarjoamaan kattavaa valikoimaa varusteita kilpailukykyiseen hintaan.No se on kyllä totta... Eipä noita mopoliikkeitä kuitenkaan liikaa oo täälläpäin.tre:n honda edustus oli onnetonta..
thank lord!No ei sentäs CW...![]()
Joko se on julkaisukelpoista tietoa mikä on uusi osoite?Paikka selvisi tällä viikolla.Mistäs olet kuullut ja mitäs tuolla paikalla on tällä hetkellä?Tampereelle tulee Bike World Hatanpään valtatielle. Avajaiset on tammi-helmikuun vaihteessa. Siellähän sitten kelpaa käydä ostoksilla.
Olen kanssa itse kuullut tällaisen asian virallisesta lähteestä mutta paikka ei ole ollut tiedossa...
-C9B5R4-
Mainoksen mukaan siihen muuttaa " uusi, isompi " Storm.Kävimpä eilen Bauhausissa ja viereisen Citymarketin ohi ajellessani huomasin motskariaiheisia mainoksia ikkunoissa, joten kyseiseen rakennukseen liike tulee. Liikkeen ikkunat ovat sopivasti tielle päin, joten pitäisi osua silmiin. Koskahan avajaiset?![]()