• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tampere .Org! pikkujoulut la 8.12

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja terwo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

terwo

MC Halbamatkat billiga resare
MotOrg ry jäsen
Mortonki!
Perinteiset Tamoereen .Org! pikkujoulut ovat tänä vuonna launtaina 8.12 klo 19 alkaen ravintola Plevnassa :bisseä:
Kekkerit ovat avoinna kaikille Orggilaisille ja moristihenkisille aveceineen. Tilaa varattu 20 hengelle ja paikalle olisi hyvä saapua puoli kahdeksaan mennessä. lmoittautuminen tässä ketjussa viimeistään viikkoa etukäteen on suositeltavaa, niin varausta voidaan säätää tarpeen mukaan. Asu vapaa, mutta pakollinen.
.Org!lta saadaan myös pientä sponssia tapahtumaan.
Perinteinen etkopaikka on keskustorilla Tampereen joulutori.
Kaikenkarvaiset Org:it tervetuloa!

Viimeksi muokattu:
Kyllähän sitä meikäläinenkin vähintään syömään tulee, muu suorittaminen on vielä vähän arvoitus. :paikallatuulee:

Ei valitettavasti pääse. Olkapäässä 14 hakasta ja kolmiolääkkeet päässä..
Ensi vuonna sitten, pitäkää lystiä!!

Mihinkäs aikaan alkuglögit nautitaan? 17? 18?

Vähän vielä flunssan jäänteitä parantelen mutta eiköhän ne sitten viimeistään parilla glögillä lähde.

Itse ajattelin tähdätä etkoglögille noin kuuden aikaan.
Mukaan mahtuu vielä ilman ennakkoilmottautumista. Nähdään illalla!

Kujis ja Lowhill saapuu etkoille jo viiden hujakoilla. Hyvät pohjat on kaiken perusta:p
Siis joulutorin munkkikahvilaan jos kaikki ei tiedä paikkaa, sinne siis.

Mä oon varmaan kans paikalla siinä viiden jälkeen. Ajattelin käydä konttorilla ottaas yhdet matkalla eli ajoissa joulutorilla jos en jää suustani kiinni...

Back