Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samanlaista pyrähdystä itsekin olen suunnitellut.Itsellä olisi syksyllä aikomus aloittaa reissu toisinpäin, eli suomesta Pietariin ja sieltä Narvaan yöksi. eli reissun ensimmäinen yö olisi narvassa.
Sitten sitä olen myös pähkäillyt että millainen paikka on Kalingrad. Onko monilla käyntikokemuksia sieltä?
Samanlaista pyrähdystä itsekin olen suunnitellut.
Mutta kierrä Kalingrad. Turvallisuuden tähden.
Se narva-joesuun rappio on muuten virolaisten itsensä aikaansaama. Paikka oli ennen hajoamista eräs halutuimmista lomakohteista,ihmisiä tuli ympäri neuvostoliittoa ottamaan hoitoja ja nauttimaan kylpylästä,hyvistä lääkäreistä ja hoidoista.Paikka veti aikoinaan paljon kuuluisuuksia kesäasukkaikseen,kuten terijoki ennen sotia.Viron itsenäistymisen jälkeen 95% hotelleista jäi tyhjiksi,tehtaat suljettiin,sairaalat suljettiin jne,talous ja hyvinvointi keskitettiin helvetin naurettavien pilvenpiirtäjien ympärille tallinnaan! Ja kun viro ei ennenkään ole itse pystynyt pitämään itsestään huolta,vaan koko historiansa aikana tottunut saamaan huolenpitoa ulkomailta,oli luonnollista että paikat rapistuvat hoitamattomuuttaan.Jooh, Tallinna-Narva väli on tylsää suoraa tietä. Narvassa on todella upea hiekkaranta, pitkä ku mikä, jatkuu kilometritolkulla venäjänki puolelle. Tai no, ei ihan Narvassa vaan Narva-joesuussa, vaimikäsennimiolikaa. Narvassa oli neuvostoliiton hajoamisen aiheuttama rappio aika hyvin näkyvissä.
Mutta mitään ongelmia ei siellä ollu.
Juu,ja sanot että olet menossa tshetsheniaan katsomaan serkkupoikaa,että mikäs olis paras reitti?Mikäli haluat lisätä extreme annosta, laita pyörän perään iso Viron lippu![]()
Eivät ole juuri suosionsa huipulla.
Pete2 sanoi:Onko tilanne yhtään parantunut? Pistää miettimään jos paikallisetkin on tuota mieltä.