• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Takuukorjaus,miten toimii?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja anttari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ruusuja kovasti TK-Biketeamille ja R.M.Heinolle loistavasta yhteistyöstä takuukorjauksen tiimoilta
smile_org.gif
smile_org.gif
Etupään stefa alkoi la-aamupäivästä sylkeen öljyjä pihalle,Mopo ostettu 09/2006 uutena TK-Biketeamista,kuulemma ns.omana tuontina. Soitin R.M.Heinolle että korvaako takuu,pyörällä kun ajettu vaivaiset 5100km syksyn aikana.Vastaus=Korvaa. Mutta ns.virallisia teitä suomeen saapuneet,ei muita
confused_orig.gif
Pelko hiipi perseeseen potenssissa kun kuuntelin tietoa että TK-Biketeamissa kerrottiin että pitäis mopo ajaa vielä Vantaalle,ite kun asun treella.Siellä pyörä ilman muuta laitetaan kuntoon takuun puitteissa
smile_org.gif
Tuntui vaikeelta ajatukselta uhrata 1 työpäivä matkustamiseen stefavammasella mopolla vantaalle asti, joten R.M.Heino ja TK-Biketeam sopivat asiat keskenään=Mopo korjattiin takuun puitteissa R.M.Heinolla. TODELLA ymmärtävää toimintaa kummaltakin. Suurkiitos
062802jumpie_prv.gif
Oon toki aiemminkin huollattanut moponi R.M.Heinolla,kuten myös tulevaisuudessa.
wink.gif

Noi rinnakkaistuotujen takuujutut on aina hieman arvailun varassa. Onneksi esim. Honda ei erottele takuuhommissa sitä mistä pyörä on ostettu. Eli viralliset merkkikorjaamot korjaavat kaikki Hondat ostopaikkaa katsomatta. Prosessi voi heille olla hieman pitempi, mutta asiakas saa palvelua
bowdown.gif
.

Voi jeesus. Johan ollaan aiheesta ajauduttu, kerrankin kun anttarilla on ollut jotain järkevääkin sanottavaa.
Mutta, itehän se alotti myös ton jauhannan.
tounge.gif
Ylläri!

Honda sitä ja honda tätä
biggrin.gif
biggrin.gif
Hondat on mopoja ja ruohonleikkureita
wink.gif
Heh... Kumpi Terhillä on?
Hei... Onks nyt tapahtunu jotain mitä mä en ole kuullukkaan...
eek.gif
Vai miten ihmeessä Terhin Hond*lla ajo pitäis Anttaria liikuttaa?
Ei täällä tapahdu mitään mistä sää kanttura et tietäis
biggrin.gif
biggrin.gif
No niin mä aattelinki. *huh*
biggrin.gif

Saatana
biggrin.gif

oliskohan ollut liikkeillä vähän kauppamiehiä? mikä merkki ei myönnä -06 lle takuuta? totta kai pyörässä on olemassa oleva takuu ja totta kai rikki mennyt stefa korjataan siihen takuuseen.. Eihän sillä saa olla merkitystä onko uitettu vai suomessa synnytetty. Taasen olen antanut itseni ymmärtää, että jos valmistaja antaa koneelle takuun, on aivan sama mihin päin suomea pyörän vie korjattavaksi. Tokihan valmistaja voi määrätä korjaamon, mutta se joutuu maksamaan kulut kuljetuksesta ja jos itse viet, niin vielä päivärahan sinulle..

oliskohan ollut liikkeillä vähän kauppamiehiä? mikä merkki ei myönnä -06 lle takuuta? totta kai pyörässä on olemassa oleva takuu ja totta kai rikki mennyt stefa korjataan siihen takuuseen.. Eihän sillä saa olla merkitystä onko uitettu vai suomessa synnytetty. Taasen olen antanut itseni ymmärtää, että jos valmistaja antaa koneelle takuun, on aivan sama mihin päin suomea pyörän vie korjattavaksi. Tokihan valmistaja voi määrätä korjaamon, mutta se joutuu maksamaan kulut kuljetuksesta ja jos itse viet, niin vielä päivärahan sinulle..
Ei taida ihan noin mennä
biggrin.gif
Taitaa ensisijaisesti olla ostopaikka mihin otetaan yhteyttä,siitä sit eteenpäin
wink.gif
Onhan kaikilla valmistajilla ilman muuta takuu,järjestään 2 vuotta tai enemmän.

Back