• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

takaritsa vapaana euroopan reissuun

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja fjr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tyttäret huom. fjr:n takana tilaa 3-4 viikon euroopan reisuun huhtikuun loppupuolella ajoissa kun otat yht. voit vaikuttaa reittiin
kulut laitetaan tasan kypärä puhelin suotava
ilmoittele jos reissu kiinnostaa

Jos tuo on vain naisille tarkoitettu, niin jotenkin tulee mieleen aika epätoivoinen yritys
tounge.gif
Ei millään pahalla. Jos mies seura ei kiinnosta, niin lienee pilhaardi mielessä? Matkalla maailmalle, ei kannata viedä omia eväitä mukanaan. Euroopassa kyllä pärjää kun on kielimiehiä, kirjaimellisesti
inlove.gif

Ihan turvallisuusnäkökohdistahan tuossa varmaas lähdetään.
Normaalistihan ABS:stä joutuu pulittamaan lisähintaa mopossa.

Kaverilla on välähtänyt vimpanpäälle  
idea3.gif
.

Hommaa ABS-järjestelmän  ( AIR.BAG.SISTER )........
eikä tässä vielä kaikki.... kaupan päälle.... kyllä, 50%:n
alennus reissukuluihin  
thumbs-up.gif
.

Eikä tässäkään vielä kaikki.

Lisäksi voi todeta duuniin palatessa... naama näkkärillä....
kavereiden kysyessä: Kuis lomat?..............

Nohh..... neljä viikkoo reisien välissä
bowdown.gif
.

eek.gif
........ On se kova
bowdown.gif

ei nyt ihan ekaks tullut mieleen jakaa kämppää samaa sukupuolta olevan kans , mut jos joku pitää siitä niin siitä vaan .
viime kesän repsikka oli ihan tyytyväinen järjestelyihin ja kustannusten jakamiseen. mut ei kannata olla katkera pirun raskasta se on pitkän päälle
kaboom.gif

no joo, onhan se ihan hauskaa vinoilla asiasta, mutta eiköhän nämä jo riitä. hieno aihe ja varmasti niitä takapenkkiläisiä löytyy
smile_org.gif

Tourenfahrerissa ihan ikioma palstansa vastaavanlaiselle ilmoittelulle, eiköhän tuo ole ihan hyvä asia.

Hetiks se on vosu jos haluaa lähteä kimppamatkalle ja ei esim. itsellä ole prätkää....hanki elämä...
biggrin.gif
..ja nainen...

Joo eihän naisten kanssa kukaan juttelis, jos niil ei ois pil....

Kyllä sitä niiden kanssa voi muutakin tehdä, joillekin sen ymmärtäminen on vaan ylivoimaista...

Meikäläisenkin Kawojen tarakalla, on monellaista harakaa istunut, vaikka olen naimisissa oleva mies... Ei tosin euroopaan turneeta, mutta kuitenkin...

Ensi kesänä olisi itsellänikin tarkoitus lähteä Eurooppaan. Saas nähdä. Omalta tyttäreltä (17-vee) löytyi kasvain, aika v-mäisestä paikasta. Jos kasvain hyvänlaatuinen ja leikkaus menee hyvin, niin Normandia-Pohjois-Alpit edessä. Pitäkäähän peukkuja !

Jos joku kiva ja nätihkö ja kooltaan sopivahko neito olis lähdössä prätkällä ihan minnen vaan jonnekin ja tahtois takaritsille mukavan sinkkumiehen, niin läksisin! Nimim. hyvinvarusteltu nuorimies (arai, rukka dainese etc...)

Ihan pikkunätti ja siisti reissuseuran hakuhan tuo ilmo on
smile_org.gif

Mieleen tuli se että jos miisulla on toivottu kypäräpuhelin valmiina niin tällä lienee myös syy siihen puhelimeen, ja se syy saattaa pukata nastan renkaaseen satamassa ja sanoa pahan sanan
biggrin.gif

Toivottavasti matkalaiset löytää toisensa. Itse en uskaltaisi riskeerata euroopanreissua tuiki tuntemattoman kyytiläisen riskillä.
Aika haljua hylätä riivinrauta rotterdamiin ja kaasutella karkuun jos alkaa navassa nyppiä.

Noutajalle isot peukut ja toivotaan parasta

thumbs-up.gif

Itse en uskaltaisi riskeerata euroopanreissua tuiki tuntemattoman kyytiläisen riskillä.
Aika haljua hylätä riivinrauta rotterdamiin ja kaasutella karkuun jos alkaa navassa nyppiä.
Olen samaa mieltä. Itse en ottaisi tuollaselle matkalle mitään ylimäärästä riskiä...
cool.gif
Ihan totta, mut onhan tässä pitkä talvi aikaa tutustua mahdolliseen takapenkkiläiseen, en minäkään ehkä rohkenis jos pitäis ensimmäiset sanat ja katseet vaihtaa vasta kun neitokainen istahtaa pyörän päälle.
biggrin.gif

Löytyihän se!

"Minulle saa myös lähettää treffipyyntöjä, miesmakuni on noin 35v-50v tasokas mies, joka on hyvin toimeen tuleva, luotettava ja älykäs herrasmies, joka pitää mm. matkustamisesta, hyvästä ruuasta ja viineistä, elokuvista, romanttisista kynttilä-ja takkailloista, saunomisesta jne. Harrastuksiini kuuluu mm. laskettelu talvisin ja nautin hyvästä musiikista. Minulle on ehdottoman tärkeää, että mies on täysin luotettava, tasapainoinen ja osaa ottaa vastuun elämässä, lisäksi minulle on tärkeää, että myös lapset ovat tervetulleita ja mies olisi myös koiranrakas kun minulla on kuitenkin 3 pientä koiraa."

"Treffipyynnöt mielellään kuvallisena samaan osoitteeseen: johanna@dollsdancers.fi. Julkisuuttani ei tarvitse pelätä, sillä en tuo miestä julkisuuteen, ellei hän itse halua. Arton ja minun avioliitossani tilanne oli se, että Arto itse nautti myös siitä, että hän sai olla esillä. Katson sen kuitenkin positiiviseksi asiaksi, jos mies ei halua minkäänlaista julkisuutta."

Back