Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voin kuvitella mikä tungos tuolla on naisistaTÄÄLTÄ saattaisi myös löytyä matkaseuraa.![]()
Ensi kesänä olisi itsellänikin tarkoitus lähteä Eurooppaan. Saas nähdä. Omalta tyttäreltä (17-vee) löytyi kasvain, aika v-mäisestä paikasta. Jos kasvain hyvänlaatuinen ja leikkaus menee hyvin, niin Normandia-Pohjois-Alpit edessä. Pitäkäähän peukkuja !
Olen samaa mieltä. Itse en ottaisi tuollaselle matkalle mitään ylimäärästä riskiä...Itse en uskaltaisi riskeerata euroopanreissua tuiki tuntemattoman kyytiläisen riskillä.
Aika haljua hylätä riivinrauta rotterdamiin ja kaasutella karkuun jos alkaa navassa nyppiä.
Ihan totta, mut onhan tässä pitkä talvi aikaa tutustua mahdolliseen takapenkkiläiseen, en minäkään ehkä rohkenis jos pitäis ensimmäiset sanat ja katseet vaihtaa vasta kun neitokainen istahtaa pyörän päälle.Olen samaa mieltä. Itse en ottaisi tuollaselle matkalle mitään ylimäärästä riskiä...Itse en uskaltaisi riskeerata euroopanreissua tuiki tuntemattoman kyytiläisen riskillä.
Aika haljua hylätä riivinrauta rotterdamiin ja kaasutella karkuun jos alkaa navassa nyppiä.![]()
Ensi kesänä olisi itsellänikin tarkoitus lähteä Eurooppaan. Saas nähdä. Omalta tyttäreltä (17-vee) löytyi kasvain, aika v-mäisestä paikasta. Jos kasvain hyvänlaatuinen ja leikkaus menee hyvin, niin Normandia-Pohjois-Alpit edessä. Pitäkäähän peukkuja !![]()
![]()
![]()