• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Takarengas ylös?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Stuntman
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ajattelin hankkia huoltopukin, että saisi helpommin rasvattua / pestyä ketjut, mutta mistä kohdasta perää nostetaan? Pitääkö takahaarukkaan laittaa erilliset "tapit"?

Pyöränä Honda CBR 600F Sport -03
withstupid.gif

Pääset helpoimmalla, kun ostat keskiseisontatuen. On muutenkin hyödyllinen. Siis jos tohon sun sebariin saa.

Jos omaat vähänki hitsarin taitoja kannattaa tehdä itse! Hullua maksaa huoltopukista 80 euroa, putkea saa rautakaupasta vaikka kuinka. Tietyst olettaen että on joku paikka missä voi valmistella tuollaista
baaa.gif

Ja monessa pyörässä onnistuu ihan vaan tavan tunkilla. Pyörä sivujalalle ja toiselta puolelta haarukkaa tunkilla nostoa. Kokeile vaikka käsin kallistamalla ensin paljonko pyörää pitää kallistaa jotta takanen nousee. Yllättävän vähällä se irtoaa maasta.

Sitten vaan tunkki tukevasti alle ja nostoa.

Pukista tahi keskiseisontatuesta on toki hyötyä muussakin rassaamisessa, joten ei varmasti turha hankinta ole jos itse pyöräänsä huoltaa. Ja sitä itse tekemistä kannattaa harkita.

Joo tosiaan kannattaa miettiä tekeekö pukin itse vai laittaako sen 40e (halvin pukki tais olla kyl jotain 20e) pukkiin..

Kaverin kanssa tehtiin perjantaina pukki aikaa meni jokunen tunti ja asennus olutta myös... Tosiaan vois melkein sanoo et ei kannata itse tehdä jos halvalla saa pukin

Back