Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Märällä tiellä rengas kuluu enemmän, paitsi jos oikein varovasti sateen takia ajelit.Itse olen ajanut reilu 100 kilometriä niin, että olen ollut tietoinen kankaan näkymisestä, joten kokonaismatka on varmaankin pidempi. Vettä tosin tuli rankasti, joten ehkä se säästi rengasta. Tuon sadan kilometrin aikana kuluminen oli kuitenkin silminnähtävää, joten varaa taksirahaa mukaan...
Onko näin? Kuvitteli olevan toisin kitkan jäädessä niukemmaksi ja lämpöjen pysyessä alempana. Vai onko sittenkin niin, että juuri viileämpi rengas kuluu mielellään? Asiantuntijoita!Märällä tiellä rengas kuluu enemmän, paitsi jos oikein varovasti sateen takia ajelit.Itse olen ajanut reilu 100 kilometriä niin, että olen ollut tietoinen kankaan näkymisestä, joten kokonaismatka on varmaankin pidempi. Vettä tosin tuli rankasti, joten ehkä se säästi rengasta. Tuon sadan kilometrin aikana kuluminen oli kuitenkin silminnähtävää, joten varaa taksirahaa mukaan...
hyvinhä se on kestäny*klips*
BTW: Renkaalla ajettu vasta 4500km![]()
*klips*
Isot pojat ovat sanoneet, että pienemmästä kitkasta johtuen kumi luistaa enemmän tien pinnalla ja näin ollen kumi myöskin kuluu enemmän. Järkeen käy ainakin omassa päässäni.Onko näin? Kuvitteli olevan toisin kitkan jäädessä niukemmaksi ja lämpöjen pysyessä alempana. Vai onko sittenkin niin, että juuri viileämpi rengas kuluu mielellään? Asiantuntijoita!Märällä tiellä rengas kuluu enemmän, paitsi jos oikein varovasti sateen takia ajelit.Itse olen ajanut reilu 100 kilometriä niin, että olen ollut tietoinen kankaan näkymisestä, joten kokonaismatka on varmaankin pidempi. Vettä tosin tuli rankasti, joten ehkä se säästi rengasta. Tuon sadan kilometrin aikana kuluminen oli kuitenkin silminnähtävää, joten varaa taksirahaa mukaan...
Mäkin ostin tollasen toivottavasti kestää kilometrejä... paremmin kuin mitä mulla on mopoissa olleet,on kuulemmalla jollain "robotilla tehty rengas" ihan ok gummi ainakin mun mielestä.Tänään kävin ostamassa uuden Pirelli Diablo Strada taka gummin![]()
Ja väänsin sen vanteelle![]()
Vanhan tietenkin räjäytin polttamalla loppuun![]()
Höh, mulla kestää takakumit aina ihan liikaa.Isot pojat sanova että: EEEEhhhheheheee...
Kyllä renkaan kun renkaan saa kankaille parissa tuhannessa kilsassa, vaikkei edes yrittäs. Jotta renkaan saa kestämään, pitää olla kait aika pehmeet ja sutjakat ajotavat, itte huomasin alkuun renkaiden kuluvan nopeasti, mutta sitten näyttäs hiukan kestoikä lisääntyneen.
Eikös 1.6 mitata autossa pääurasta, mistäs se mitataan pyörässä? Suht keskeltä?1mm pitäis olla kuvioita pienimmilään. Autossa 1.6.
Kyllä kankaassa on parempi pito kuin slikseissä.