• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Takalaukkuteli tälläkertaa zzr1100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gurdi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Morjens!

Ajatuksissa on ollut jo pidemmän aikaa takalaukkutelineen sekä ainakin yhden takalaukun hankinta D-mallin 1100 zetoriin. Täältä varmaan löytyy kokemusta eri mallisista telineistä ja laukuista. Itse ajattelin jotain sellaista kovaa laukkua johon mahtuisi ainakin yksi kypärä (no eikös kaikkiin melkein mahdukin). Eli idea olisi näin alkuun pärjätä takalaukulla ja sitten tarpeen mukaan laajentaa sivulaukuilla.

Kawan omat laukut on melko huterat ja siihen tarjolla oleva perustelinekin aika...hmmm...perusteline.

Eli millanen wincracki kannattaisi hommata, mikä laukku kaveriksi ja paljonko pitää varata pätäkkää.

Ainiin, halpa ja hyvä pitäisi olla!  
tounge.gif

ps. tarkoitus olis hommata TELINE eikä suinkaan teli kuten viestin otsikossa sanotaan...!
idea3.gif

confused_orig.gif
mulla vähän samaa onkelmaa, laukku kyllä on mutta teline puuttuu
withstupid.gif
eli tietääkö joku mistä 97 zx9r malliin löytyisi teline, vai pitääkö tehdä ite
tounge.gif
uudempaan kyllä saisi mut tuo vanha B koppa onkin jo hankalampi
omg.gif

confused_orig.gif
 mulla vähän samaa onkelmaa, laukku kyllä on mutta teline puuttuu  
withstupid.gif
eli tietääkö joku mistä 97 zx9r malliin löytyisi teline, vai pitääkö tehdä ite  
tounge.gif
uudempaan kyllä saisi mut tuo vanha B koppa onkin jo hankalampi  
omg.gif
ei louissilla ainakaan ollu...98..löytyy kyllä...
nixweiss.gif
tuu kattoo luetteloo...
eek.gif
confused_orig.gif
siinäpäs se onkelma onkin ku on 97
crazy.gif
olis pitäny vaan vissiin ostaa vähän tuoreempi et tarakan sais
biggrin.gif

No e-perhana taida olla kellään tiatoo...no jospa tuolta messuilta löysi joku veikkonen joka osais antaa painavan sanansa asiaan....
veryangry.gif

no eipä saanut sieltäkään tellinkiä loppujen lopuksi
confused_orig.gif
pitkän haeskelun jälkeen ostin lopulta yleis mallin, ja tänään sitä vähän sovittelin, ehkä siitä hyvä tulee kun vähän pätkii ja sorvailee uusia rautoja
cool.gif
mut ne alkuperäiset sovitus raudat oli ihan
033102ass_1_prv.gif
nappasin kauhu kahvat vex ja siitä jatketaan oma rakennus sarjalla kunhan töissä kerkii virapeli hommina tekeen
biggrin.gif

no eipä saanut sieltäkään tellinkiä loppujen lopuksi
confused_orig.gif
pitkän haeskelun jälkeen ostin lopulta yleis mallin, ja tänään sitä vähän sovittelin, ehkä siitä hyvä tulee kun vähän pätkii ja sorvailee uusia rautoja
cool.gif
mut ne alkuperäiset sovitus raudat oli ihan
033102ass_1_prv.gif
nappasin kauhu kahvat vex ja siitä jatketaan oma rakennus sarjalla kunhan töissä kerkii virapeli hommina tekeen
biggrin.gif
Heh, minulla taitaa jäädä telineet ja laukut hankkimatta. Messuilta sain sentään ostettua tankkilaukun. Toisaalta tavaran paljouskin väheni ja "repunpitoeste" samalla kun vyöruusu siirtyi elelemään eteläisempään suomeen. Eiköhän nuo yhden ihmisen kamat kulkene tankkilaukussa ja repussa...
wink.gif

All Right myy kappa laukkuja sekä telineitä ko.kawaan ja myös Giwillä ompi sopivia telineitä ja laukkuja.Hintakaan ei ollut ihan paha, giwi setti n.200€.Kapalla on halvempiakin settejä mutta eivät vissin oo laadultaan kummoisia.

Minultapa voisi kohta löytyä ylimääräiset telineet ja kolme laukkuakin.

Telineet sopivat _ainakin_ D- mallin 1100 ZZRään. Teline on mallia putki, eli aikasta huomaamaton. Kuitenkin tukevuuttakin riittää...

Telineet sopivat _ainakin_  D- mallin 1100 ZZRään. Teline on mallia putki, eli aikasta huomaamaton. Kuitenkin tukevuuttakin riittää...
Oisko kuvaa tuosta telinesysteemistä. Omassakin pyörässä oli ostohetkellä 3-laukun putkimallinen kawan alkuperäinen teline, mutta se meni hieman erikoisella tavalla toiseen pyörään kiinni. Noh, laukutkin siinä oli mukana, sellaset lerpukan oloiset kawan laukut ja kaveri valitti että vauhdissa väpättäävät perkuleesti. Meinas tehdä sivulaukkujen välille jonkin takakautta kiertävän lisätukisysteemin, tiedä sitten miten kävi..

Mutta mutta, niin, paljos tuolla setillä pitäisit hintaa (laukut ja teline)?
wink.gif

Telineet sopivat _ainakin_  D- mallin 1100 ZZRään. Teline on mallia putki, eli aikasta huomaamaton. Kuitenkin tukevuuttakin riittää...
Oisko kuvaa tuosta telinesysteemistä. Omassakin pyörässä oli ostohetkellä 3-laukun putkimallinen kawan alkuperäinen teline, mutta se meni hieman erikoisella tavalla toiseen pyörään kiinni. Noh, laukutkin siinä oli mukana, sellaset lerpukan oloiset kawan laukut ja kaveri valitti että vauhdissa väpättäävät perkuleesti. Meinas tehdä sivulaukkujen välille jonkin takakautta kiertävän lisätukisysteemin, tiedä sitten miten kävi..

wink.gif
Kuvia löytynee kotikoneelta, tällä hetkellä olen pääsiäisen vietossa...
033102beer_1_prv.gif

Katellaan vielä, miten toi mun koko pyörän kauppaaminen sujuu. Jos zetori menee liikkeeseen, niin sitten myyn telineet ja laukut erikseen.

Hinta....? Miten olisi puolet siitä mitä kaupassa samanlaiset maksavat?

Telineet sopivat _ainakin_ D- mallin 1100 ZZRään. Teline on mallia putki, eli aikasta huomaamaton. Kuitenkin tukevuuttakin riittää...

wink.gif
033102beer_1_prv.gif

Katellaan vielä, miten toi mun koko pyörän kauppaaminen sujuu. Jos zetori menee liikkeeseen, niin sitten myyn telineet ja laukut erikseen.

No hinta kuulostaa periaatteessa ok minulle, ilmoittele miten sun hommat etenee, olen kyllä kiinnostunu tuosta setistä. Voisitko muuten laittaa tarkemman mallierittelyn niin voisin sitten vaikka allrightin kuvastosta katsella sitä ovh. hintaa?

thumbs-up.gif

wink.gif
033102beer_1_prv.gif

No hinta kuulostaa periaatteessa ok minulle, ilmoittele miten sun hommat etenee, olen kyllä kiinnostunu tuosta setistä. Voisitko muuten laittaa tarkemman mallierittelyn niin voisin sitten vaikka allrightin kuvastosta katsella sitä ovh. hintaa?

thumbs-up.gif
Moi,

Giwin laukut on mallia E360M (180€/kpl). Perälaukun päällä on vielä "tavarateline" lisävarusteena.

Sivulaukkutelineiden ovh 150€, takalaukun telineen ovh: 90€

Hintalähde: PDF

ja Allright.fi

thumbs-up.gif
Laukut menivät telineineen pyörän mukana uudelle omistajalle. Joudut valitettavasti siis jatkamaan etsintää...

Back