Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kotarikuski sanoi:Joissakin haarukoissa ainakin luulen nähneeni irtoavan kilven jossa ruuville on kierteet. Erikoista jos jenka on vedetty suoraan haarukkaan.
Seikkailu_R sanoi:Se on se toisen tyyppinen ruuvisäätö missä säätöruuvi on akselin etupuolla, niissä on kierteet suoraan swingissä ilman mitään irto osia.
HAA sanoi:Niin, kirjoitin että olisi hyvä tietää, miten vika sai alkunsa eli havaittiin ja miksi syntyi. Nyt lienee selvinnyt että ruuvin (pultin) pää on ollut "varastossa" siellä haarukan sisällä, jossa on ruostunut. No, voidaan miettiä kumpi on viisaampaa, vääntää ruuvi (pultti) poikki, vai herätellä se henkiinsä. Jos tämä aihe olisi esitelty aluksi oikein, olisi vastauksetkin olleet viisaita.
No, ei siinä mitään, minulla on konepaja alakerrassa, voidaan siellä korjata. Motoristeilta laskutan vain syntyneet muut kulut tässä tapauksessa.
Tärkeintä on se, että tarinoille saadaan päätös siksi että muutkin voivat jotain oppia.
Vai, onko asia jo saatettu päätökseensä?
B12 sanoi:Itse ratkon teknisiä ongelmia työkseni.