• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taas parilla napsahti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pahus
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
veryangry.gif

Ajelkaahan rauhassa. Kuten tiedämme, tuollainen kaahaaminen on täällä hengenvaarallista, mutta muuttuu Itämeren toisella puolella täysin turvalliseksi.

se kesä oli pojilta sitte siinä! nyt sitte vaan terdesäitä kehiin jos lompakossa vielä jotain mitä tuhlata!
ghostface.gif
033102beer_1_prv.gif

Tuskin ne nuokaan liikennettä vaaransivat yhtään enempää kuin se ilmeisesti vasta pyörän sarviin päässyt pyöräpoliisi Jyväskylässä joka ensin moottoritiellä vetäisi minun ja moottoritien kaiteen välistä noin 150 km/h hiekka pölisten ohi. Ei jäänyt paljoa jäätelövaunun ja kaiteen väliin. Itse ajelin suunnilleen keskellä kaistaa. Oli ilmeisesti aika kova kiire kun oli niinkin vakava rikos kuin peräänajo ollut autoilla yhdessä liittymässä. Oli varmasti tullut reilusti paria sataa perään kun vasta hetki sitten olin vilkaissut peiliin eikä siellä näkynyt ketään. (Sireenit eivät tulpat päässä ajaessa takaapäin kuulu omalla pyörälläni)

Samainen kaveri vetäisi sitten Tourulassa vähintään samaa vauhtia kaupunki-alueella myöhemmin illalla pillit päällä.

Monasti poliisit sanovat että tuolla ajotyylillä vielä tapat itsesi ja huonolla onnella jonkun muun. Tälle kaverille voisi sanoa samaa.

Hyi-hyi, ei pidäkään liian kovaa. Mutta tuo oli ihan sopivasti (noin keskimääräisesti, tarkemmin muuttuvia olosuhteita tuntematta) kyseisellä suoralla.

-hh-

Ajelkaahan rauhassa. Kuten tiedämme, tuollainen kaahaaminen on täällä hengenvaarallista, mutta muuttuu Itämeren toisella puolella täysin turvalliseksi.
Onneksi tuolla paikalla "Anjala-Koria-tiellä, niin sanotulla Rabbelungin suoralla" ei ole tavattu teleporttautuvia kakaroita palloineen,ettei kukkahatut saa erektiota uutisista.
biggrin.gif

-Miksiköhän tuolla alueella on 80 eikä 100 rajoitus?
confused_orig.gif

Back