• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taas olisi syystarjousmopoja nettimotos.

Hyvät on hinnat pyörillä
smile_org.gif
, varmaan kysyntä ollut kova mutta semmoisella 1000€ ennakolla voi laittaa syrjään odottamaan hakemista.

Tuo onkin hyvä, Mittarilukema 9800 km ja 20tkm huolto tehty
smile_org.gif
ehkä siinä on vain ennakoitu ja ylihuollettu..

Suzuki ja Yamaha ei ole hinnalla pilattu.
Kuka vielä väittää, että nettimotossa on liian kovat pyyntihinnat ja jokainen myyjä laittaa 1000€ tunnearvo-lisää...

Yamaha

Suzuki

Nää on kyllä erikoisia. Ilmoituksissa näkyy sivun ylälaidassa ja alalaidassa eri myyjä / paikkakunta. Oon nettiveneessä törmännyt samanlaisiin ilmoituksiin...

Kusetuksiahan noi on, ei mitään uutta. Ilmeisesti niihin aina joku menee kun ne niitä jaksaa väsätä
wink.gif

...ja taas yksi halpa pikkurosmo

Edit. näyttääkin olevan oikein kunnon alemyynnit nettimotossa, kun tarkemmin katselin. Ei muuta kun pankista hakemaan lainaa ja keväällä rikastumaan
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Tuohon R6R yamahaan jo 8 kysymystä ja 3 suosikkilistausta...
bowdown.gif
bowdown.gif

Kyllä suomensopulia viedään taas nigerialaisten toimesta satanolla, ei ihme että näitä ilmoituksia tehdään vuodesta toiseen kun täältä näköjään löytyy riittävästi idiootteja kusetettavaksi.

Ja jos rahaa jää yamahan ostosta yli, niin senhän voi sijoittaa vaikka Wincapitaan...
biggrin.gif

hölmöjä ilmoituksia, oikein hehkuttaa naarmuttomuutta ja yksikilpisyyttä. Laittas mieluummin, että pikku naarmuja ja kaksikilpinen ja hinta semmonen 3900, niin porukka menis noihin ihan kiimassa.

hölmöjä ilmoituksia, oikein hehkuttaa naarmuttomuutta ja yksikilpisyyttä. Laittas mieluummin, että pikku naarmuja ja kaksikilpinen ja hinta semmonen 3900, niin porukka menis noihin ihan kiimassa.
Tässä sitten ois kaksikilpinen vuosimallin 2007 pyörä, mitä myydään lunastuksen jälkeen korjattuna vuoden 2009 mallisena - toki ilmoituksessa ei mainita mitään siitä että pyörä on käytetty AVK:n kautta
smile_org.gif

- klik -

Onhan siinä toki uudemmat katteet hajonneiden tilalla, mutta muut uudistukset taitavatkin sitten uupua mitä 2009:ssä olisi verrattuna 2007:aan.

Tuo sama R6R oli samalla tekstillä ja kuvilla varustettuna myynnissä vielä muutamia viikkoja sitten oikealla myyjällä. Nyt joku nigerialainen kopioinut ilmoituksen yks yhteen, paitsi laskenut kilometrejä ja hintaa.
smile_org.gif

Noista AVK-peleistä.. Ikävä huomata että joillakin näyttää olevan ihan vakiokuvio hankkia noita lunastettuja ja myydä eteenpäin mainitsematta historiasta (ellei ostaja satu itse huomaamaan). Kokemuksesta voi sanoa että menee kyllä samantien mielenkiinto kun joutuu itse huomaamaan 2-kilpisyyden, eikä kyseiseltä myyjältä halua ostaa pyörää enää mihinkään hintaan. Noiden vuosimallihuijausten kanssa vähän sama juttu, rasittavaa kun joka pyörämallista täytyy etukäteen selvittää pienet vuosimallierot kun ei myyjiin voi luottaa. Mutta kai sitä joku sokeampi sitten saattaa tietämättään ostaa.

Kyllä ainakin itsellä hälytyskellot soivat, jos ei ilmoituksessa ole esim. pyörän rekisteritunnusta, jolla voi tietojen oikeellisuutta tarkistaa. Mitä tulee 2-kilpisiin, niin sen 2-kilpisyyden tulisi näkyä hinnassakin. Jassun esimerkin 2-kilpisestä ei ole edes ilmoitettu, että on kaadettu ja 2-kilpinen
mad.gif
.

Milenkiintoinen tuon 'Ei kaaduttu, eikä ajettu radalla' mainospuhe. Ihan kun radalla ajaminen tekisi pyörälle vähintäänkin yhtä pahaa kuin kaataminen
smile_org.gif
Ja ei kai se kaataminenkaan nyt automaattisesti tee pyörästä romua, jos rikkimenneet osat on vaihdettu. Eri asia sitten nuo lunarin kautta kierrätetyt.

Jassun esimerkin 2-kilpisestä ei ole edes ilmoitettu, että on kaadettu ja 2-kilpinen
mad.gif
.
Ja mun mielestä pyörä ei nuorene kahta vuotta sillä, että siihen vaihtaa katteet ja maalaa tankin toisen väriseksi
biggrin.gif

Jos pyörän vanhaa omistajaa on uskominen niin 2007 vs 2009 mallissa on uudistuksia mm Jarruissa (aivan eri jarrut) koneessa (pari heppaa lisää), vanteissa ja putkistossakin (kevyempi kuin vanha) + jotain muuta pientä.

Kyl mä uskoisin et hyvin rakennetulle AVK-pelille on ostajansa vaikka siinä ilmoittais oikean vuosimallin ja sen että pyörä on II-kilpinen. Mut kukin tavallaan.

Jassun esimerkin 2-kilpisestä ei ole edes ilmoitettu, että on kaadettu ja 2-kilpinen
mad.gif
.
Ja mun mielestä pyörä ei nuorene kahta vuotta sillä, että siihen vaihtaa katteet ja maalaa tankin toisen väriseksi
biggrin.gif

Jos pyörän vanhaa omistajaa on uskominen niin 2007 vs 2009 mallissa on uudistuksia mm Jarruissa (aivan eri jarrut) koneessa (pari heppaa lisää), vanteissa ja putkistossakin (kevyempi kuin vanha) + jotain muuta pientä.

Kyl mä uskoisin et hyvin rakennetulle AVK-pelille on ostajansa vaikka siinä ilmoittais oikean vuosimallin ja sen että pyörä on II-kilpinen. Mut kukin tavallaan.
Näinhän se on. En edes huomannu tota, että se oli pari vuotta nuortunut. Ja ko.pyörän olen nähnyt radalla nurinmenneenä, niin kyllä siitä osaa on saanut vaihtaa aika paljon, että edes ehjän on saanut... Saati virheettömän, uudenveroisen.

Back