Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, hassua, kun ei kuvissa rekkari näy. Tuossa sussussa se on jopa kuvasta peitetty, vaikka on ilmoituksessa jokin rekkari annettu.Kusetuksiahan noi on, ei mitään uutta. Ilmeisesti niihin aina joku menee kun ne niitä jaksaa väsätä![]()
Tässä sitten ois kaksikilpinen vuosimallin 2007 pyörä, mitä myydään lunastuksen jälkeen korjattuna vuoden 2009 mallisena - toki ilmoituksessa ei mainita mitään siitä että pyörä on käytetty AVK:n kauttahölmöjä ilmoituksia, oikein hehkuttaa naarmuttomuutta ja yksikilpisyyttä. Laittas mieluummin, että pikku naarmuja ja kaksikilpinen ja hinta semmonen 3900, niin porukka menis noihin ihan kiimassa.
Ja mun mielestä pyörä ei nuorene kahta vuotta sillä, että siihen vaihtaa katteet ja maalaa tankin toisen väriseksiJassun esimerkin 2-kilpisestä ei ole edes ilmoitettu, että on kaadettu ja 2-kilpinen.![]()
Näinhän se on. En edes huomannu tota, että se oli pari vuotta nuortunut. Ja ko.pyörän olen nähnyt radalla nurinmenneenä, niin kyllä siitä osaa on saanut vaihtaa aika paljon, että edes ehjän on saanut... Saati virheettömän, uudenveroisen.Ja mun mielestä pyörä ei nuorene kahta vuotta sillä, että siihen vaihtaa katteet ja maalaa tankin toisen väriseksiJassun esimerkin 2-kilpisestä ei ole edes ilmoitettu, että on kaadettu ja 2-kilpinen.![]()
![]()
Jos pyörän vanhaa omistajaa on uskominen niin 2007 vs 2009 mallissa on uudistuksia mm Jarruissa (aivan eri jarrut) koneessa (pari heppaa lisää), vanteissa ja putkistossakin (kevyempi kuin vanha) + jotain muuta pientä.
Kyl mä uskoisin et hyvin rakennetulle AVK-pelille on ostajansa vaikka siinä ilmoittais oikean vuosimallin ja sen että pyörä on II-kilpinen. Mut kukin tavallaan.