• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-Tiistai (Tre) 8.7. klo 1700 Lahdesjärven ABC

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
Onkos ketään paikalla, vai kaikki kirmailemassa lomilla ympäri suomea/maailmaa?

Suurella todennäköisyydellä mulla on uusi mopo liikenteessä tiistaina, lähteekö kukaan messiin?!

:orgmp:

Edit: nii joo, alastarokin tuolloin, mut katsotaan jos joku innostuu..

Viimeksi muokattu:
Matka kuulumiset on kuultava, ja uutta menopeliä tultava katsomaan. onko reitti jo mietittynä?

Eihän nyt reittiä vielä tässä vaiheessa.. keksitään joku siin absilla.. :thumbup:

LaMasquerade sanoi:
Oon sen verran vakuutusfirman mies, että otin kaskon POIS juuri tänä keväänä.. ":grin:"

Odotellaan gessukuskien kehuja, kun kaaharikyykkykuski ei käynytkään viemässä heidän lapsiltaan perunoita suusta. (nyt on taas vaihteeksi vaara triidin hieman livetä).

Aihetta takaisin lähestyen: nyt on uusi (mulle siis) mopo! Eli huomenna mennään! :thumbup: :polonen: :thumbup:

Sentään 6 letkailijaa ja 150km ajelua.. voisko ne pari uutta laittaa nikit, ni tietäis kestä oli kyse?!

Kiitokset veturille. Oli tosiaan kiva tuplata kesän kilsat kun ei muuten oo kerenny/yksin viittiny lähtee. Uudestaankin voisin tulla kun näitä vaan järkätään.

T. Se bussikuski

Kiitokset letkan vetäjälle. Ei vielä löydy mitään kovin jännittävää nikin takaa, mutta pitää pikkuhiljaa alkaa harrastaa netin puolellakin.

t: Vihreä Kawa

Back