• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-Tiistai (Tampere) 23.7. klo 17 Lahdesjärven ABC

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
T-Tiistai (Tampere) 23.7. klo 17 Lahdesjärven ABC

Hyvää keliä lupaavat, joten kokeillaan saadaanko ajot aikaiseksi vaikka suuri osa "vakkareista" onkin erilaisilla lomilla.

Eli lähtö viideltä Lahdesjärven ABC:lta (kaffelle aiemmin), ja ajellaan about pari tuntia. :thumbup:

Juu tullaan vähän myöhässä. otan mukaan ne video-otokset sieltä alastarolta. voin myöhästyä vähäsen. älkää karatko minnekään.

Taidetaan olla siellä kolmestaan tällä osallistumisinnokkuudella, joten hyvin joutaa odottelemaan.. :thumbup:

Tuotko terwo sen jatkovarren, niin tehdään vähän huoltoa siinä absin pihalla?!

Jep, näyttäis että päästään illaks patsastelemaan jäätelöt kourissa aurinkoiseen Mustalahteen.. :D

Jos mä ymmärsin kum1ankan viestin oikein, niin saadaan Kouvolastakin vieras tänään! :thumbup:

Saas nähdä missä kuosissa sen katteet on yleensäkään, oli tainnut tutustua Alastaron rataan liiankin läheisesti viime tiistaina.. :D

LaMasquerade sanoi:
Saas nähdä missä kuosissa sen katteet on yleensäkään, oli tainnut tutustua Alastaron rataan liiankin läheisesti viime tiistaina.. :D

Niinhän se oli, samoin kun minä, siitä systä minä en pääse mukaan tällä kertaa.. Ninjan katteet levällään keittiössä kera pakkelin ja pikaliiman... Jos sitten viikon päästä alkais oleen kuosissa...

Kiitti vaan lenkistä, oli kivaa niinkauan kun se kesti! :;):

Joo, ilmeisesti nyt hörppii ilmaa jostain. Tyhjäkäyntiä käy minusta ihan ikäänkuin normaalin oloisesti (kaasareiden tyhjäkäyntipiiri ok?), mutta sitten kun avaa hiukankaan kaasua (kaasuläppä ja luisti aukeaa) niin alkaa rötämään ja suuremmalla kaasulla taas vetää hyvin. Ajelin kotiin ryyppy päällä millä käy.

Mulla on syyllinen melkein arvauksissa. Kaasareiden synkkausnipan päässä oleva kumikorki saattaa olla kadonnut… Se kun on täsmällisesti ottaen ykköskaasarissa sellainen Vapaa-valinnasta ostetun viemärinavaaja-nimisen pulloharjan rautalankavarren päässä oleva kuminen nuppi… :dunno: Ya'know… tein itse ja säästin… :paikallatuulee:

Kiitos mukavista ajeluista! Hyvät mutkat ja veturilla oli sopiva vauhti:thumbup:

t: heti veturin perässä ajanut

Oisin voinut ehtiä... olin 15-20 yli Lahdesjärvellä :grin:

No, ajelin issessein ja tulin tuttuja tapaamaan sitten Mustalahteen

Shy, noi sun viritykset on aika legendaarisia. harmi ettei tällä kertaa kestänyt.. :p

8 mopoa lähti, yksi siis hyytyi jo Kuljun liittymään. Ihan hyvä pikkuletka ja -lenkki näin lomakauden keskellä. Ja Mustalahdessa meni reilu tunti löpistellessä loppujen lopuksi.

Tuossa reitti: http://goo.gl/maps/1iEpc

Voi vituleerinki. :vi**ttaa: Se oli ihan kondiksessa se mun pikku tulppani siellä. :( Ei mitään näkyvää vikaa missään. ilmanputsari ok ja kaikki. Liruttelin kaasaritkin tyhjäksi ja valuttelin tankista bensaa että jos vettä olis systeemissä. Ei näkyny. Luistit lupsahteli nätisti kiinni joten kaasarin kalvoissa varmaan ei ole vikaa. Kiva rempata parkkipaikalla :hanuria: Kaasareisa se vika on pakko olla. Roska tyhjäkäyntipiirissä tms.

Tässä btw on menossa kokeilu tolla 95E10 bensalla, 200 km ajettu… Sekö sen rikkovai…

Tietty tässä vois vielä kokeilla vaihtaa bensat, mutta mulla on tankissa noin 20 litraa, mutta sitte tarvittais jelppiä, 20-25 litran bensakanisteri vanhalle bensalle ja sitte uutta bensaa varten toinen pikkukanisteri.

Back