• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-Tiistai (Tampere) 10.9. Lahdesjärven ABC klo 17.00.

LaMasquerade

Vauhti korjaa virheet
MotOrg ry jäsen
T-Tiistai (Tampere) 10.9. Lahdesjärven ABC klo 17.00.

Kovasti tuntuu olevan vielä ajohinkua tiedustelujeni perusteella, joten tiistaina taas.

Tutut speksit.. eli lähtö tiistaina viideltä Lahdesjärven ABC:lta. Kahvittelut alkaa myös tutusti viimeistään siinä puoli tuntia sitä ennen ja niiden aikana on mahdollista vaikuttaa reittiin.. :thumbup:

Hieman liian pikaisesti tuli luvattua, kun huomasinkin, että huomiselle on luvassa työkeikka Helsinkiin.

Terve,

Saakos Sääksmäen sillan "Kahvila Silta" tai Mierolan silta Cafén jotenkin mahdutettua reitille, vai mitä reittiä olet miettinyt tällä kertaa?

Ajakaa te vaan. En mä olisi halunnutkaan lähteä mukaan. Mä istun ehdottomasti mielummin tyttären luokan vanhempainillassa tiistaina klo 18->... :(

MTLxx sanoi:
Terve,

Saakos Sääksmäen sillan "Kahvila Silta" tai Mierolan silta Cafén jotenkin mahdutettua reitille, vai mitä reittiä olet miettinyt tällä kertaa?

Periaatteessa yks reitti vois olla semmonen jonka varrelle noi jää molemmat, kui nii?

Tulen åkso mukaan. Viime aikoina mulla on ollutkin yksi mukava "este" näille letkailuille joten änkeen taas mukaan.

Pilvipoutaa luppailee illaksi joten tänään mennään. Reitti tullee olemaan semmoinen että paluu on lännen suuntaan, joten oikeestaan ihan hyvä jos aurinko silloin pilvessä. :thumbup:

Semmonen ilta tällä kertaa. 13 pyörää lähti, joista yksi livisti jo ennen mutkapätkiä.. :D

Tuossa toi reitti kokonaisuudessaan (ml. köröttely 9-tietä takaisin ja Mustalahteen, jonne tosin ei tullut enää koko porukka):
http://goo.gl/maps/k7A9c

Kiitokset veturille! Oli kyl kesän tiukimmat mutkapätkät ja mulle muutenkin aika outoa maisemaa. Eipä noilla teillä ole tullut ajeltua :orgmp:
Alkoi tuleen sen verran vilpoinen, että lähin kotio sulatteleen. On se kumma ku T-paidalla ei enään tarkene :grin:
ps. tuli tällä reissulla 10tkm mittariin tälle kesälle, on päästetty :cruising:

Viimeksi muokattu:
Tää ei ollu ihan mun reissu ajofiiliksen puolesta, mutta hyvä on se pohjoispuoli kyllä! :) Kovasti koitin Mustaanlahteenkin perässä vielä mutta sekoilin vääristä kaistoista ja liittymistä pitkin tamperetta niin et alko oikein urakalla *tuttamaan ja päätin tööttäillä itteni pyörätienjatkeita pommittavien polkupyöräilijöiden keskeltä kotio. Ei menny niinko ollenkaan putkeen! :rant: :peukutpystyyn: Eturenkaanloppukin haukkailee aika mukavasti…

Back