• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

T-ajot hitailee su 3.6.12 klo 15 (sadevaraus)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wolferin
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sunnuntaina voisi lähteä tekemään jonkun pienen mukavan mutkailun hitaissa merkeissä, jos ei kauhean paljon sada. Eli sadevarauksella mennään ja lähtö klo 15 Kolmenkulman ABC:ltä. Vauhti on rajoitusten mukaista, joten mukaan voi tulla ensikertalaisetkin :)

Tommonen reitti suunnitelmissa

Viimeksi muokattu:
Hyvähyvä! Just meinasin laittaa oman sunnuntai-ajelukutsun, mutta eipä tartte! :respect:

Olen kyllä menettänyt kaiken luoton noihin sääennusteisiin, tänään taas lupaavat poutasunnuntaita kun eilen vielä lupasivat sunnuntaiksi sadetta 10mm. Ja eilen piti sataa koko päivä, muttei tullut pisaraakaan..

Suunnitteleppas kunnon (pitkulainen) reitti, mulla maanantaina menee renkaat vaihtoon ja vielä on runsaasti pintaa vanhoissa! :)

[Edit: ..ja taas vaihtui ennuste sunnuntaille.. return-of-the-vesipisara prkl...]

Viimeksi muokattu:
LaMasquerade sanoi:
Ja eilen piti sataa koko päivä, muttei tullut pisaraakaan..
No tuli kyl illalla, ei paljoa mutta kyllä visiiri kastu. Ja asvaltti oli kylmä ja märkä, ja ilma oli kylmä, ja märkä... Ja...

Joo, mukana varmaan ehkä.

Missä/mihin aikaan sää kävit? Itse ajelin eilen tuon Viitapohjan jossain seitsemän kieppeillä eikä vedestä tietoakaan (eikä ollut satanut piiitkään aikaan kun reunatkin täysin pölykuivat).

Tulin joskus yhdentoista aikoihin illalla Turusta :jpstyle: (vai mikä se paikka on siellä rannikolla)

Joo, joku tuonkaltainen epäpaikka siellä jossain Huittisten toisella puolen taitaa olla.. mutta tuohan on jo yöajoa, eikä sitä lasketa edellisen päivän sateisiin! :p

Lauantai, maanantai, tiistai, keskiviikko, torstai olis käynyt, mutta juurikin sunnuntaina töissä, taas...:dunno: No ehkä sitte ens kerralla?

edit: näyttäis toi kello olevan tunnin jäljessä, kirjoitin tämän viestin 2.6. klo 00.58

Mä olen vielä vähän kahden vaiheilla, tulenko mukaan vai en. Jos on tyyntä ja kuivaa, todennäköisesti lähden jo aikaisemmin vähän pidemmälle lenkille. (Ja valitan sitten illalla, kuinka oli kylmää, märkää ja tylsää ja olisi pitänyt lähteä teidän mukaan :D )

Onkos tänään ketään ajelemassa? Itse jo tuossa ajoin hyvin lyhyesti ja kelit on, eh, mielenkiintoisia. Välillä sataa, välillä paistaa.. (sadeasujumppaa..), mutta toistaiseksi ei vielä ihan mahdotonta..

:orgmp2:

... Ja sit toi prkleen tuuli! Multa meinas lähteä tukka päästä, kun vein koiria äsken pihalle! No, mulla on onneksi goret :grin: niin aivan sama tuleeko vettä vai ei.

Eli jokunen sissi on Kolmenkulman ABC:lle (ainakin vielä toistaiseksi) tulossa.. Kohta taitaa joku kuuroalue mennä yli sadetutkan perusteella..

Ilmatieteenlaitoskin ennustaa, että just Tampereen ympärillä sataa, EI Tampereella :) Katotaan miltä näyttää kun olis lähtöhetki...

Lyhkäseks jäi mun ajot kun satoi vettä eikä ollu sadeasua mukana. Nyt kun on kotona niin aurinko paistaa :doh:
Ehkä sitä vois mennä itekseen illalla vielä ajeleen.

Tulikin hiukka pitempi lenkki :thumbup: Eikä ihan hidaskaan ollu koko aikaa. Pääsikö loppuletka jo perille konetietä, mää irtaannuin ja kurvailin Valkeakosken kautta, kun katoin että menette motarille. Meni sitte varatankille asti, eli reilu tankillinen tuli ajettua, kuus tuntia..

Mä ehdin himaan vähän vailla puoli ysiksi. Hyvä lenkki tuli ajettua ja yllättävän vähän kastuttiin matkan varrella. Ne Forssassa henkiinheränneet kahvanlämppärit kyllä sippas uudestaan Toijalassa. Mutta ainakaan teoriassa ne eivät ole täysin sököt.

Olipas "lyhyt" reissu :D . Kiitokset ajoporukalle. Seuraavalla kerralla pitänee syödä ennen mutkapätkälle lähtöä ja pukeutua lämpimämmin.

:orgmp: Nyt vasta Helsingissä. :bye:
Seuraavaa kertaa ajatellen tarttis ottaa matkatavarat mukaan, niin ei tarvis kesken häipyä ja lähteä niitä hakemaan. :grin:

Back