• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

sxf 250 06 ei käynnisty lämpimänä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Lanki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Minulla on 250 sxf 2006 No siitä motti porsis ja lyötiin siinhen 280cc iso lohko ja nyt on sellaisia ongelmia et kylmänä käynnistyy ihan hyvin mutta kun ajaa lämpimäksi niin pe..ele ei millään meinaa lähteä käymään Olisikohan jotakin velhoa joka osaisi kertoa mistä tämä johtuu?
sad_orig.gif

Minulla on 250 sxf 2006 No siitä motti porsis ja lyötiin siinhen 280cc iso lohko ja nyt on sellaisia ongelmia et kylmänä käynnistyy ihan hyvin mutta kun ajaa lämpimäksi niin pe..ele ei millään meinaa lähteä käymään Olisikohan jotakin velhoa joka osaisi kertoa mistä tämä johtuu?
sad_orig.gif
Varmaan no braineri, mutta olethan hotstarttia käyttänyt. Google tuntee saman ongelman, tuossa yksi esimerkki: http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-798717.html

Thumpertalkia kun selasin lisää, niin näyttää olevan enempi ominaisuus: http://www.thumpertalk.com/forum/archive/index.php/t-670184.html

Joskus 10v sitten mulla oli Husaberg FC501 maansiirtokone. Siinä oli sama ominaisuus. Kiksi vielä vasemmalla, joten tosi kurja käynnistää. Kertaalleen sen metsään jo hylkäsin mutta kilsan verran autolle käveltyäni päätin hakea takaisin. Onneksi mopokin oli jo ukon lailla jäähtynyt ja lopulta päästiin ajamalla pois.

Jos ei pyörä lähe käyntiin niin siinä on yks ja ainut vika ja siihen ei fakiiria tartte arpomaan mikä mättää.

KAASUTTIMEN SÄÄDÖT.

Käytätkö hotstarttia? Ja ylipäänsä toimiiko se? Kokeiltua saat sen, kun käytät pyörää ja vedät vipua niin tyhjäkäynti nousee.

sad_orig.gif
Täältä et apua saa mene Iceroadracingin sivuille ja kysy Niskasen Jarmolta!!!
buttrock.gif

Back