• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

SWEEPin ajokamat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
vaihtuu päivittäin
Mitäs porukka on täällä mieltä Sweepin tuotteista?

Nyt on tietty myöhästä itkeä, ku kamat on jo ostettu... mp-messuilta tarttu tollanen Elite -05 nahkarotsi + carbon/kevlar vahvisteiset ajohanskat mukaan ja myöhemmin pariksi Trend tekstiilihousut.

Takilla ei ollu hintaa, ku 150€ ja hanskoilla 30€ niin ei ne mielestäni hinnalla ollu pilattu ja melko laadukkaaltakin vaikuttaa (ei tietty Astarsille pärjää laadussa, mut ei ne paljoo maksanutkaan)

Oletteko muuten jollain aineilla hoitanu nahkatakkia/ esikäsitelly tulevaa kautta varten?

Parisen vuotta sitten ostettiin messuilta Sweepin nahkarotsit (mallia en muista, oli joku ylivuotinen...). Ja on olleet todella hyvät. Itse asiassa niin hyvät, että ollaan sen jälkeen käyty Eurobikeristä hakeen muitakin Sweepin kamoja; hanskat ja nahkahousut.

Hinta-laatu suhteeltaan tosi hyvät. Siis jos ei oo varaa panostaa a-starsiin, niin SUOSITTELEN!
062802jumpie_prv.gif

entäpä onko kellään kokemuksia noista sweepin textiili-kamoista, kattelin että aika halvalla melko hyvännäköistä sais...

Sweepin tekstiilit on olleet pari vuotta ajossa. Hyvin ovat hintaansa nähden palvelleet. Vetoketjut ja nepparit on kestäneet käyttöä, ja pitää vettä jopa kunnon kaatosateessa. Kestänyt kaatumisenkin pikku vauhdista ihan hyvin.

Ainoa repeämä/vika on ollut henkselien kiinnityslenkki joka repesi kyykkiessä.

Kokemusta on minulla vain Sweepin hanskoista, mutta kohtuu tyytyvänen niihin olen ollut. Yhdet kaadoin radalla ja käsiin ei tullut naarmuakaan vaikka hanskat kului kämmenpuolelta puhki ja korjauskelvottomaksi. Mutta tehtävänsä siis tekivät. Sen jälkeen ostin uudet sweepit, jotka palveli kaksi vuotta rata- ja maantieajoa hyvin, kunnes saumojen langat alkoivat kulua puhki. Nytkin on varahanskoina yhdet tarjous-sweepit, koska olivat niin halvat.

Yksistäkään sweepin hanskoista en ole maksanut yli viittäkymppiä eli siihen nähden loistava hinta/laatu-suhde.

Back