• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Sweep Arena vai S2R nahkapuku?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja b_tommi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Puku oli päällä uskomattoman hyvä
062802jumpie_prv.gif
, kaupan käänteistä kimpaantuneena puolisko taas ei...
pftroest.gif
.
Tää oli hei vaan taktikointia oottaa että oma koko on loppu, nyt mä saan paljon hienomman sulta lahjaks, koska muutenhan sulle jäis hirveen huono omatunto..
biggrin.gif

Itse ostin Arenan, S2R tuntui löysältä hartioista. Ajossa kuitenkin Arena tuntuu todella ahtaalta polvista. En tiedä onko alkukankeutta vaan. Pitää koitttaa siirtää polvisuojia vähän alaspäin.

Olisikohan kuitenkin pitänyt ottaa se S2R
nixweiss.gif

Itse ostin Arenan, S2R tuntui löysältä hartioista. Ajossa kuitenkin Arena tuntuu todella ahtaalta polvista. En tiedä onko alkukankeutta vaan. Pitää koitttaa siirtää polvisuojia vähän alaspäin.

nixweiss.gif
Meikäläinen taas valitsi pitkän pähkäilyn jälkeen S2R:n kokoa 52. Vaihtoehtona oli Arena kokoa 50 ja se tuntui puristavan vähän joka suunnasta.

Päivän ajoreissun jälkeen rupes kaduttaa ois varmaan pitäny ottaa se Arena . S2R tuntuu juurikin löysältä hartioista ja kyynärsuojat valahtanu alemmas? Arena ois varmaan venähtäny sopivaksi.
withstupid.gif

Täytyy varmaan talven aikana käydä salilla, jos vaikka Mikki Hiirestä kasvais Supermies
biggrin.gif

Mentiin tarkoituksella hakemaan kauniimmalle puoliskolle S2Rpukua, kun kerran halvalla sais kerrankin hyvää(299€). Homma menikin lähes putkeen ja liikkeestä poistuttiinkin iloisesti puvun kanssa, tosin puku tuli itselleni kun naisten kokoja ei löytynyt
sad_orig.gif
.
Puku oli päällä uskomattoman hyvä
062802jumpie_prv.gif
, kaupan käänteistä kimpaantuneena puolisko taas ei...
pftroest.gif
.
Olikohan noita pukuja vielä paljonkin jäljellä ?

Olihan nuita joitain kokoja, mitä nyt mieleen jäi niin 50 ja siitä ylöspäin.. Sekä S2R, että Arena mallia oli jäljellä vielä eilen.

nixweiss.gif
Nyt mahtuu. Tiputin polvisuojia n. 3 senttiä alaspäin ja ei enää painanut. Tarvii pyytää äiteetä ompelemaan talven aikana jatkokset noille polvisuojien taskuille.

Muutenkin puku tuntui jo paremmalta päällä. Eli eiköhän se siitä asetu
smile_org.gif

nixweiss.gif
Nyt mahtuu. Tiputin polvisuojia n. 3 senttiä alaspäin ja ei enää painanut. Tarvii pyytää äiteetä ompelemaan talven aikana jatkokset noille polvisuojien taskuille.

smile_org.gif
Ajat kerran kaatosateessa niin kyllä rupee löytämään puku paikkansa
cool.gif

nixweiss.gif

smile_org.gif
Ajat kerran kaatosateessa niin kyllä rupee löytämään puku paikkansa  
cool.gif
No nyt se ainakin onnistuis päivittäin.

Back