• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzukilta uusi matkasportti.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harri82
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No enpä ole minä ainakaan ennen törmännyt. Hyvä kun laitoit vinkin.

Näyttää juuri minun haluamaltani mopolta muuten, mutta tuossa kuvassa näyttäisi olevan ohjaustanko ja minä haluan klip on kahvat.

Tuon kuvan perusteella muutenkin näyttäisi olevan tosiaan bandiitin pohjalta. Eikös tuo runkoputkikin ole saman näköistä?

Onkohan Suzukin pojat vain fotoshopanneet?
Mutta toisaalta, miksi ei ko. pyörää tulisi? Palikatkin on jo olemassa.

tuolla muuten lisää tietoa?

Joo niitä runkoputkia minäkin katoin ja sit pakoputki näyttää kans samalta kun banditissa. Ai hyvä olitki jo löytäny lisää faktaa.

Mikä ettei tavallinen ohjaustanko tunnu oikeelta? Tekee se ainaki vähän rennomman ajoasennon? Mut toisaalta ehkä noihin kyykkyihin käy paremmin clip-on.

Mun veikkaus on että se korvaa GSX 500en, tai sitten uus GSX-F ja lisäpaino tulee päästonormeista yms. muista.

Ootteko törmänny tuohon uuteen gsx-f:ään? Onko siis kukaan nähny tuota luonnossa? Paino on ainakin lisääntynyt kuussatkuun verrattuna. Oiskohan tehty ihan pienen banditin pohjalle? http://www.suzukifinland.com/content/index.html
Tais vaimo saada just ensivuodeksi uuden pyörän
062802jumpie_prv.gif

Nyt kasvaa nälkä jo ennen alkupalojakin.

Mites olisi samalla kaavalla: GSX1250F,
eikös siitä tulisi valmiilla palikoilla melkoisen joustava monikäyttöinen vahva moottorinen pyörä?

Kelpaisi varmasti isommallekin tielle ja matkaan, mutta tarvittaessa taittuisi tällaisella keskiverto kahvankääntäjällä mutkiinkin, jopa radalla.

Tekisivätköhän?

eikös siitä tulisi valmiilla palikoilla melkoisen joustava monikäyttöinen vahva moottorinen pyörä?

Kelpaisi varmasti isommallekin tielle ja matkaan, mutta tarvittaessa taittuisi tällaisella keskiverto kahvankääntäjällä mutkiinkin, jopa radalla.

Tekisivätköhän?
Samaa mietin itsekkin, ihme etteivät oo jo tehny samalla isommasta kanssa tota matkasporttia...
confused_orig.gif

Kylläpäs tämä uutuus muistuttaa paljon -07 S-bandiittia jossa on alakatteet lisävarusteena..Sivuprofiili lähes identtinen ainakin tuossa iltapäivälehden linkin kuvassa, mutta edestä katsottuna ei niinkään..

Kylläpäs tämä uutuus muistuttaa paljon -07 S-bandiittia jossa on alakatteet lisävarusteena..Sivuprofiili lähes identtinen ainakin tuossa iltapäivälehden linkin kuvassa, mutta edestä katsottuna ei niinkään..
Niin muistuttaa joo.

Henk.koht. toivon, että eroina bandiittiin olisi ainakin:
- clip-on ohjaustangot,
- mittaristo (sporttisempi, kuten taitaapi ollakkin),
- ajoasento (johonkin puoliväliin Gixeristä ja rosvosta: etunoja ja polvikulma)

No, sittenhän kaikki taitavat kaverit huomauttavat, että se bandiittihan on helppo itsekin päivittää näillä varusteilla?

Tekisivätköhän?
Saisivat kyllä tehdä! olen tässä välivuotta pitäessäni mietiskelly että minkälainen pyörä seuraavaksi? pyöriä on ollu monia mutta lähes ainoastaan kyykkyjä, viimisimpänä XX joka oli kyllä hieno pyörä mutta kaupungissa vähän turhan raskas+ suomen oloihin aivan liian tehokas
smile_org.gif
seuraavaksi jotakin muuta, nakut ei oikeen vielläkään täysin sytytä, mutta uutta 1250cc S bandittia olen vakavasti harkinnut, ainoa mikä siinä ei kolahda on rumahko etukate. tuollanen GSX1250F voisi olla täysosuma jos vaan sellanen tulisi
062802jumpie_prv.gif

Harmittaa vähän, että speksien mukaan se on kyllä vaan tuunattu banditti. Olisivatpa tehneet kokonaan uuden ja nykyaikaisen sportti-tourerin, vaikka seiskapuolikkaan kikserin moottorin ympärille sopivasti miedontaen.

Nyt mennään tehoissakin alaspäin vaikka odottelin, josko olisi päässyt ensi kevään messuille haaveilemaan uudesta ja tehokkaammasta äffästä.

Joku tykkää, minä petyin.
sad_orig.gif

No jopas on. Hämmästyttävästi tuli mullekin Bandiitti mieleen ennen kuin luin näitä kommentteja täällä. Ehkäpä noita malleja yritetään jotenkin sulauttaa yhteen nyt kun B-King:kin tulee. Eli saataisiin yksi matkamalli ja sitten tuo B-King täyttää niiden tarpeita, jotka ajelevat Bandiitilla vähän niinkuin katurosmofiiliksillä.

Joka tapauksessa henkilökohtainen mielipiteeni on, että tuo uusi F näyttää paremmalta kuin nykyinen. En pidä nykyisen etukatteesta...näyttää vähän vanhahtavalta. Tämä siis vain mun silmieni mielipide.

toihan muistuttaa Yamahan Thundercattia paitti siinä on kikserin katemuovit ja suora stonga :-)

Tekisivätköhän?
Saisivat kyllä tehdä! olen tässä välivuotta pitäessäni mietiskelly että minkälainen pyörä seuraavaksi? pyöriä on ollu monia mutta lähes ainoastaan kyykkyjä, viimisimpänä XX joka oli kyllä hieno pyörä mutta kaupungissa vähän turhan raskas+ suomen oloihin aivan liian tehokas
smile_org.gif
seuraavaksi jotakin muuta, nakut ei oikeen vielläkään täysin sytytä, mutta uutta 1250cc S bandittia olen vakavasti harkinnut, ainoa mikä siinä ei kolahda on rumahko etukate. tuollanen GSX1250F voisi olla täysosuma jos vaan sellanen tulisi
062802jumpie_prv.gif
Liian tehokasta ei taida olla olemassakaan. Aina on lisätehoon tottunut alle viikossa.

Tuolta www.suzuki.com löytyy ihan hyvät kuvat kyseisestä pelistä. Ihan ilmiselvä pikkubandiitti tuo on mutta vaan kokokatteella roiskaistuna. Kaikki mikä kuvassa näkyy on identtistä banditin kanssa. Vai oliko satula vähän erilainen mutta selvä homma muuten.

Ja jos isompi bandit tulisi samanlaisena versiona niin ainakin miettisin hyvin kiivasti vaihtoa... Toivotaan että tulisi niin olisi kohtuuhintainen matkapyörän aihio.

650F on päätynyt jo ainakin ee-speedin listoille. Hintaa vaatimattomat 12490€
confused_orig.gif
Samalla rahalla saa K8 600 ärrän. Eivät siis meinaa myydä näitä ollenkaan ens kaudelle tai sitten on lipsahtanut väärä pyynti nettisivuille.

Kyllä niitä tuolla 12490 menee kaupaks...
Mikähän mahtaa olla "virallisella" puolella tuleva hinta
tounge.gif

Back