• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki tl1000s vs Honda vtr1000f

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miksu2_9
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Twini kuume on iskeny ja pahasti. Jommankumman pyörän haku tässä pian edessä. Nyt olisikin kiva tietää kumpaisenkin pyörän plussia ja miinuksia. Vuosimallit ois haarukassa 97-01. Kiitos ja
bowdown.gif
vastauksille.

Entisenä Honda kuskina pidän sitä hieman laadukkaampana, mutta suht koht samanlaisia pyöriä. Muistaakseni Suitsassa oli jonkinlaisia käyntihäiriötä ainakin ensi malleissa...
nixweiss.gif

Tuskinpa noissa suuria eroja on. Tellusta en ole ajanut kuin ärrä-versiota. VTR oli itsellä kaksi kautta. Ulkonäön perusteella ottaisin kyllä VTR:n. Omastani tuli kyllä kertakaikkiaan mahtavan näköinen ja kuuloinen peli Powerbronzen alakatteilla ja titaanisilla hi-pipeillä.

Edelleen Veturi on yksi makeimista pyöristä, mitä olen koskaan ajanut. Piti alunperin päivittää se SP2:seen, muta kun tuo Blade tuli niin sopivasti tuohon
smile_org.gif
Silloin tällöin ikävöin V-koneen murinoita..

Et ole ajatellut Hondan SP-malleja tai suitsan TL ÄRRÄÄ?

Oon kyllä katellu noitakin malleja mut ku lompakon pohja tulee vastaan
sad_orig.gif
7000 budjetilla liikkeellä. Pari hemmetin hienoa verturia ja tellua on kyll löytyny nettimotosta. Mut se valinnanvaikeus
tounge.gif

Vaikka itse ajan sv:tä niin veturin mäkin ottaisin.
Tellun konetta ei ole kehuttu maailman luotettavammaksi, varsinkin jos niillä on keuliteltu.
Ja tellu on ulkonäöllisesti tyylikäs, mutta auttamatta vanhan näköinen. Kun taas veturi edustaa nykyaikaa paremmin.
Veturissa hieman pystympi ajoasento.
Tellu on kankeempi.

Osta SP-01

itsellä on ollut tellu, ja kyllä SP sen hakkaa mennen tullen, Nyt vanhemmin telluista voi kone leipoa, runko murtua, ajo-ominaisuudet on vakiona aika huonot.

lisäksi telluissa on sähkövikoja, liittimet hapettuu, vesipumppu vuotaa yms. puhutaan kuitenkin jo yli 10 vuotiaista pyöristä.

jos osta 7000 tellun, siihen takaiskarin 500euroa, ja moottori leipoo ja siihen menee tonni pari, niin SP:n hinta on kasassa.

Olen ajanut vain hiukan tuunattua tlr ja hiukan tuunattua vtr. Vtr:stä jäi vähän semmonen fiilis että "ihan hyvä". Voisin jopa harkita ostamista jos kone olisi edes jollaintapaa hyvä. Mielestäni yksi huonoimmista mitä olen ajanut. Tlr taaseen koneeltaan aivan loistava mutta ajoasento oli itselleni jo liian tiivis. Kyseisessä yksilössä oli öhlinsillä paranneltu alusta ja sekin oli pirun hyvä. Verrattuna esim. vastaavan ikäiseen r1 ottaisin ennemmin tellun, r1 jo todella pieni. TLS:ää minäkin etsin mutta en silloin löytänyt koeajoon yhtään sopivaa.

Back