• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Suzuki TL 1000 s takahva tai takalaukkua,mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawazami
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Olisko kellään tietoa mistä löytäis 1000 s telluun matkustajan takakahvaa tai edes takatelinettä josta pitää kiinni. Jossain kuvissa olen nähnyt takana kahvan (kaikki olleet samanlaisia), tuskin itse väsätty?
Takaistuimen alla on katteen sivussa on kaksi tyhjää mutteripaikkaa/puoli jossa kumit päissä ja menee päin katetta.
Mitähän varten ne on? Kahdesta liikkeestä olen kysellyt asiaa mutta eivät tiedä mitään! Myöskään mitään takarackkia ei saa esitteiden mukaan istutettua telluun. Netistäkään ei oo apua ollut. Toi takasatulan pitonauha on olematon..

Ei kai sitä kukaan mistään kauhukahvasta pidä kiinni??? Kuskista se kuuluu ottaa tiukka ote...
smile_org.gif

Nettiä ja ebay:tä tonkiessani olen törmännyt jo kahteen tehdasvalmisteiseen kahvaan/telineeseen mitkä käy R Telluun joten luulis että myös S:sään löytyy.

tuolta löytyy ainaki jotai ->Kahvoja

ja sit löyty tollanen vastaava kun sv:ssä

46200-02810-IUH Green V
46200-02810-28V Red V/W
46200-02810-33J Black V/W
46200-02810-YOW Orange X
46200-02810-Y7H Blue X (E28 market)
46200-02810-Y7M Red Y
46200-02810-Y9H Yellow Y (E28 market)
46200-02810-YC2 Blue K1
46200-02810-Y7L Black K1
TL1000S2.jpg

SV650S -99 alkuperäinen matkustajan kauhukahva ja tavarateline löytyy ylimääräisenä. Tiedä häntä varmuudella sopiiko tonniseen.

Luovutin ton perätelineen etsimisen kun sitä ei mp- liikkeistä pystyneet hommaamaan. Olisivat varmaan kertoneet jos sv:n
vastaava käy. Kyllä sellanen kiinnostaisi mut täytys tietää että sopii 100% varmuudella. Tankkilaukku ajanut samaa asiaa vaikka ei se kovin hyvä ole. Jos olisit valmis kauhukahvasta luopumaan niin mittaappa kahvan leveys (sisäpuolen kiinnitysreikien etäisyys) ts. takakatteen leveys kahvan kohdalta. Myös reikävälit ( kaksi reikää/puoli).
Voin itsekin mitata kun mopon säilytystalilla käyn joskus.

Back